• Ik zat net met mijn vader te eten, en hij had een cursus gehad met de 'waardenmatrix' die ik best interessant vond. Het ging over je karakter en hoe je tegen dingen aankijkt. En nu ben ik benieuwd welke kleur jullie zijn. Ik ben zelf overduidelijk rood. (krul)


    Rood: Machtsdrive - De wereld is een jungle; ieder vecht voor zijn eigen plek - is alert op gevaar - reageert snel en impulsief - word graag gerespecteerd - beschermt de eigen kring - wantrouwt anderen.

    Paars: Rituele drive - De wereld en het leven is onveilig en onbegrijpelijk - blijf dicht bij familie en vrienden - creeërt vaste rituelen - vind sociale contacten belangrijk.

    Blauw: Ordeningsdrive - De wereld is een potentiële chaos die geordend moet worden - kiest voor een bepaald systeem - werkt ordelijk - houd zich aan de regels - is loyaal en betrouwbaar - maakt af waarmee hij/zij begonnen is.

    Oranje: Competitiedrive - De wereld zit vol met kansen om de eigen positie te verbeteren, als je je daar maar voor inzet - is resultaatgericht - let goed op en grijpt zijn kans - begrijpt dat inzet word beloond - is scherp op concurrentie.

    Groen: Sociale drive - De wereld is een plek vol met mensen die op zoek zijn naar liefde - legt makkelijk contacten - communiceert zijn gevoelens - let op emoties van anderen - zoekt harmonie - vermijd conflicten

    Geel: Intellectuele drive - De wereld is een complexe plek vol met dilemma's en kansen - creeërt ruimte om te denken en te analyseren - zoekt duidelijkheid - handelt pas na alles goed overwogen te hebben.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 19:06 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Orange. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Groen, zeker weten.

    Op dat vermijd conflicten na dan :'D

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 19:08 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een mix tussen geel en rood, mag dat ook? Maar dan geen oranje. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Geel


    If we had not a soul, music would have created it.

    Een beetje groen met een vleugje paars.
    :Y)


    Just try to live life to the fullest

    Rood


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cloudburst schreef:
    Geel


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Orange en groen allebei wel...


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geel, groen, blauw.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cloudburst schreef:
    Geel


    "I shut my eyes in order to see.'

    Groen: Sociale drive - De wereld is een plek vol met mensen die op zoek zijn naar liefde - legt makkelijk contacten - communiceert zijn gevoelens - let op emoties van anderen - zoekt harmonie - vermijd conflicten

    Geel: Intellectuele drive - De wereld is een complexe plek vol met dilemma's en kansen - creeërt ruimte om te denken en te analyseren - zoekt duidelijkheid - handelt pas na alles goed overwogen te hebben.

    tussen in>


    They fell in love, didn't they?

    Zwart. (krul)
    Kidding, ik vind mij in geen van al die kleuren!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oranje denk ik xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben geen van allen denk ik, haha.

    Overduidelijk rood.


    We'll still love each other, forever and always. <3