• Ik heb een heel tijdje geleden 2 cadeaubonnen van de DA gekregen. Maar aangezien ik geen DA in de buurt heb (voor zover ik weet) kun JIJ ze winnen, hier op Q! Er staat geen uiterste inleverdatum op en je kunt ze overal in Nederland inleveren. Het enige wat je hoeft te doen is een vraag te beantwoorden. Als het antwoord na 2 pagina's nog niet is geraden ga ik een tip geven. Zo doe ik dat 2 keer, omdat ik 2 cadeaubonnen heb. Dus grijp je kans, misschien win je ze wel allebei! Het zijn cadeaubonnen van 5 euro. Oftewel 2 keer 5 = 10 euro. :')
    Als je gewonnen hebt zal ik dat in de beginpost zetten én je een PB'tje sturen, je hoeft dan alleen een PB'tje naar me terug te sturen met je naam+achternaam+straat+huisnummer+woonplaats en ik zal de bon(nen) naar je opsturen. : D

    De vraag is:
    -

    Geraden:
    Vraag 1: snuggle (Waar ben ik geboren? - Woerden)
    Vraag 2: Devilinside (Welke strips spaar ik en plak ik op mijn deur, waardoor nu mijn hele deur er volgehangen mee is? - Katje uit de Vriendin)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 11:40 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    tina


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    suske en wiske


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JANSEN EN JANSEN EN DE KINDEREN =O ofzo..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dirkjan uit de krant :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    s1ngle ??


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tip 1 staat online.


    *insert philosophical cringe expression here*

    SNOOPY =D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Garfield. als ze daar strips van hebben xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    rakker xd


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mickey Mouse?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jan jans en de kinderen, donald duck haha.

    broer konijn


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sjors en Sjimmie.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bit ?


    T O K I O H O T E L < 3

    tijdschrift.
    donald duck (nerd)


    Life is a beautiful struggle