• Ik heb een heel tijdje geleden 2 cadeaubonnen van de DA gekregen. Maar aangezien ik geen DA in de buurt heb (voor zover ik weet) kun JIJ ze winnen, hier op Q! Er staat geen uiterste inleverdatum op en je kunt ze overal in Nederland inleveren. Het enige wat je hoeft te doen is een vraag te beantwoorden. Als het antwoord na 2 pagina's nog niet is geraden ga ik een tip geven. Zo doe ik dat 2 keer, omdat ik 2 cadeaubonnen heb. Dus grijp je kans, misschien win je ze wel allebei! Het zijn cadeaubonnen van 5 euro. Oftewel 2 keer 5 = 10 euro. :')
    Als je gewonnen hebt zal ik dat in de beginpost zetten én je een PB'tje sturen, je hoeft dan alleen een PB'tje naar me terug te sturen met je naam+achternaam+straat+huisnummer+woonplaats en ik zal de bon(nen) naar je opsturen. : D

    De vraag is:
    -

    Geraden:
    Vraag 1: snuggle (Waar ben ik geboren? - Woerden)
    Vraag 2: Devilinside (Welke strips spaar ik en plak ik op mijn deur, waardoor nu mijn hele deur er volgehangen mee is? - Katje uit de Vriendin)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 11:40 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    waddinxveen


    (Be)lieve in (you)rself

    alphen aan den rijn


    (Be)lieve in (you)rself

    Groningen


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    zou er nu niet een klein tipje mogen komen? (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Egg


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Geraden door Snuggle - Het is Woerden. Ik stuur zo een pbtje want iik zit nu in de auto.


    *insert philosophical cringe expression here*

    PapaHert schreef:
    In Assen :D


    Daar ben ik geboren, sjappo :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Er staat een nieuwe vraag op, die voor de tweede cadeaubon is. : D


    *insert philosophical cringe expression here*

    De Donald Duck krant!


    Only losers can act the way you do

    Veronica?; Dirkjan


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fout, fout fout


    *insert philosophical cringe expression here*

    -

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 0:25 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    zusje


    it's so empty living behind these castle walls

    eh, Hitkrant?

    Jan Jans en de Kinderen?


    live the life you love