• Als je al een aantal weken iets hebt staan en dat je dan een week van te voren een berichtje krijgt dat je een wedstrijd moet spelen. Tja, dan kan je niet. Bij ons wordt er dan meteen een probleem van gemaakt omdat ik in een eerste lijns-team zit. Dat zou hockey altijd belangrijker zijn dan wat je ook hebt staan, ook als het al heel lang staat >< En dan kan ik de tweede keer ook niet, geweldig. Ik maak vrienden daar volgens mij maarja, ze plannen alles zo onhandig. Tja dan moeten ze maar leren op tijd dingen te zeggen en niet een week van te voren? Nouja ik word daar gewoon nogal gek van soms eigenlijk.
    Okee, bedankt voor het luisteren naar mijn gezeik ofzo x]


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Nou, das best dom van hun vind ik. (cat)


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    Nou, das best dom van hun vind ik. (cat)

    nouja aan de ene kant snap ik het wel, maar als ze dan een week van te voren aankomen van: 'Ja we hebben dan een wedstrijd en dan ook nog eens in 10 over 4 in de middag waar je een uur voor moet rijden terwijl je om 4 uur afgesproken hebt, tja dan lukt dat soms niet en bij mij al helemaal niet want ik moet altijd alles heel erg vooruit plannen omdat ik het zo druk heb met alles, waaronder dus heel veel hockey


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Ik had dat ook toen ik nog danste en ze pas een ween op voorhand zeiden wanneer er een wedstrijd was. Als er toen al iets op die datum te doen was ging dat voor en zei ik altijd lachend in de les dat ik niet kon deelnemen aan die wedstrijd omdat ik wel belangrijkere dingen te doen had xp


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik zit op voltige, wat ook een teamsport is. En bij ons 1ste team gaat sporten ook voor al het andere.
    Dus als je een schoolfeest hebt op een trainingsdag en de week erna een belangrijke wedstrijd hebt dan moet je gewoon naar de training komen. Punt. Als dan blijkt dat je een te druk leven hebt dan ga je eruit en komt er iemand anders.
    Maar ik weet niet wat voor niveau het is. In ons geval is het ook het niveau van Nederlandse kampioenschappen en internationale wedstrijd :') En dan kan ik me voorstellen dat dat zo is, want als er 1 iemand niet kan dan laat diegene het hele team in de steek en kan niemand naar de wedstrijd toe... En het is een maand vantevoren duidelijk wanneer er een wedstrijd is :3

    Ik kan me voorstellen dat het wel heel irritant is:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb een hekel aan mensen die óf iets op het laatste moment plannen, óf iets op het laatste moment afzeggen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zit ook op hockey in een selectie-team, dus ik ken het. Bij mij moet ook altijd alles wijken voor de hockey, ik moest maandag ook trainen in dit soort kou. Alleen vandaag gelukkig niet, en mijn wedstrijd is afgelast.

    Maar ik ga altijd gewoon naar die afspraak. Ze flikkeren me er toch niet uit, want ik ben er normaal altijd en ik ben zowat de enige middenvelder in ons team. Iedereen is aanvaller :'D


    Hope goes lost but never dies.