• Mijn broer mocht zo mijn gsm lenen en ik zei nog zo Mijn berichtjen niet lezen want hij moest vlug weg en wat doet hij, hij leest me berichten. En ik zei waarom da hij da moest doen en nu zit mijn vader tezeveren.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 18:19 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Uhm okee? Leen dan je mobiel ook niet uit :')


    -

    Dat heb je weleens (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Euh nou ik lees altijd de berichtjes van mijn broer xD whaha.. Mijn berichtjes zijn toch nutteloos want ik krijg nooit berichtjes xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nou, wat een ramp.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Daarom geef ik nooit aan iemand mijn mobiel. En is dat zó'n groot probleem dan? :\


    your eyes are like stars in the night.

    Genius schreef:
    Uhm okee? Leen dan je mobiel ook niet uit :')


    Don't dream your life, live your dreams.

    Zet een wachtwoord op je inbox :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Als je zegt dat hij het niet mag lezen doet hij het natuurlijk juist wel. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Poseidon schreef:
    Daarom geef ik nooit aan iemand mijn mobiel. En is dat zó'n groot probleem dan? :\


    You are beautiful, you are love.

    wachtwoord op je inbox? Heb ik ook, want mensen schijnen het altijd nodig te vinden mijn berichten te lezen.


    ars moriendi

    Als je zegt dat ie het niet moet doen, gaat ie het juist wel doen (cat)

    En zo'n ramp kan het niet zijn. Anders had je je mobiel maar niet moeten uitlenen inderdaad.

    Ik heb gewoon een wachtwoord op mijn smsjes (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Funeral schreef:
    Nou, wat een ramp.


    Hope goes lost but never dies.

    Stel je voor zeg.

    en dat is het dus waarom ik al mijn berichten verwijder . (:


    Life is a beautiful struggle