• Ik heb nooit problemen gehad met de franse taal, maar nu in de derde zet heb ik alleen nog maar onvoldoendes gehaald en een 6. En ik snap niet hoe het komt! Het eerste hoofdstuk had ik niet goed m'n best gedaan en had daar ook een 3 voor. Nu had ik voor de volgende repetitie de hele dag door geleerd, en alles netjes en duidelijk in word getypt en uitgeprint. Ik heb de woordjes herhaald en herhaal tot ik ze kon dromen en uiteindelijk heb ik alsnog een 4.8! Ik zie het echt niet zitten zo, en ik ben absoluut niet meer gemotiveerd omdat ik tóch geen mooi cijfer haal. Hoe goed ik ook leer, ze vragen áltijd dingen of zinnetjes die je samen moet stellen van ook andere jaren en daar weet ik dan niks meer van af.


    it's so empty living behind these castle walls

    same here, alleen ik kan zoiezo niet frans (nerd)


    They fell in love, didn't they?

    Gwn laten Vallen!!!
    En nu gwn bijles nemen ofzo, of leraar/lerares om hulp vragen of ze het egt goed aan je wil uitleggen.
    en dan gwn niet kiezen in je vakkenpakket, ben je er ook gelijk van af

    Je overleeft het wel. Heb ik ook bij Duits en Frans alleen ik had het vorig jaar ook al. Ben wel goed in Wiskunde en bio enzoxD


    Happy Birthday my Potter!

    misschien is je studiemethode verkeerd (: ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Aww, das lullig.
    Ik ken altijd 3 kwart van de inhoud, de kwart die ik niet kan onthouden vragen ze altijd op mijn toetsen. (cat) Daarom lijk ik dom.


    Your make-up is terrible

    Telkens als ze -tijdens- de les iets zeggen waarvan je denkt 'Goh, dat is echt al lang geleden.', dan moet je notities maken in je cursus ofzo. c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Seel schreef:
    misschien is je studiemethode verkeerd (: ?
    Nouja, ik leer via een site, en ik persoonlijk vind hem heel handig. En sowieso, ik had me voor dit hoofdstuk voorgenomen om telkens als ze wat leerwerk op gaf gewoon dat goed te leren. Telkens herhaald enzo, en dan op de toest weet ik opeens iets niet meer.


    it's so empty living behind these castle walls

    snuggle schreef:
    same here, alleen ik kan zoiezo niet frans (nerd)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    In de 1e en 2e haalde ik zowat altijd onvoldoendes voor Frans. Maar nu heb ik juist goeie punten (op een 5.3 na). Maar nu snap ik werkelijk niks van de grammatica omdat het zóveel is en op elkaar lijkt -.-


    I live for the applause, you will die for it.

    Goed kijken als je een toets terugkrijgt naar wat je fouten precies waren, en proberen de simpelere dingen van de vorige jaren ook een keer te herhalen. Meestal zijn dat idd de dingen waar je op vast loopt, dat heb ik ook. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb precies hetzelfde, mijn hoogste cijfer waarvoor ik moest leren is een 5.7, de rest is onvoldoende of ik hoefde er niet voor te leren dus een luistertoets of leestoets.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Washington schreef:
    (...)Nouja, ik leer via een site, en ik persoonlijk vind hem heel handig. En sowieso, ik had me voor dit hoofdstuk voorgenomen om telkens als ze wat leerwerk op gaf gewoon dat goed te leren. Telkens herhaald enzo, en dan op de toest weet ik opeens iets niet meer.

    wrts? Typ je dan wel zelf? Het staat daar namelijk vaak vol fouten


    Alis volat propriis

    Ik zou het tegen je leraar zeggen,
    misschien kan die je helpen.


    Food.

    Ik ken het.
    Ik was altijd super goed in Frans. Als ik niet leerde haalde ik vaak een 8 enzo.
    Nu had ik een moeilijk proefwerk, met heel veel woordjes.
    Ik kende súper veel woorden, gewoon echt allemaal. Er zat één grammatica opdracht in en die kon een kleuter van 2 nog wel invullen.
    En ik heb een 4.
    Whut?! Ik snap er echt niets van. Frans was mijn lievelingsvak, maar nu haat ik het echt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    snuggle schreef:
    same here, alleen ik kan zoiezo niet frans (nerd)


    Hope goes lost but never dies.