• Aan wat mensen op deze site van je vinden?
    Ik eigenlijk niet zo.
    De meesten kennen me toch niet. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rosyln schreef:
    Nee.
    Altijd leuk om aardig gevonden te worden, maar dan wel om mijzelf, niet om een fake-ik.

    Amen.


    Hope goes lost but never dies.

    Over het algemeen niet. Maar het ligt er ook aan hoe goed je iemand kent. Iemand die ik op het forum tegen kom en daarna amper spreek dan maakt het me niet uit, maar iemand met wie ik vaker spreek: ja, daar echt ik waarde aan. Maar ik vind het nooit leuk om niet aardig gevonden te worden, hoewel ik ook niet extra aardig ga doen om aardig gevonden te worden :')


    To live would be an awfully big adventure

    Solitary schreef:
    Nee, maar ik heb wel iemand via Q leren kennen en wat zij denkt dat vind ik wel belangrijk


    Ik voel mij aangesproken nu :'D. haha.
    OT: Ik hecht alleen waarde aan wat mensen van me zeggen en vinden als ik ze ken en als ze belangrijk voor me zijn (: . Mensen die ik niet ken, en mij dus niet kennen, kunnen zoveel zeggen ook dingen die niet waar zijn en het kost eigenlijk teveel moeite me daar dan druk om te gaan maken.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Phantasm schreef:
    (...)

    Ik voel mij aangesproken nu :'D. haha.
    OT: Ik hecht alleen waarde aan wat mensen van me zeggen en vinden als ik ze ken en als ze belangrijk voor me zijn (: . Mensen die ik niet ken, en mij dus niet kennen, kunnen zoveel zeggen ook dingen die niet waar zijn en het kost eigenlijk teveel moeite me daar dan druk om te gaan maken.

    _O_


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Een beetje. Vooral bij de mensen waar ik redelijk veel contact mee heb :]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik vind het belangrijker hoe mensen over mij als schrijfster en over mijn verhalen denken, dan over mezelf.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 22:14 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niet echt.


    Your make-up is terrible

    Nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet zo heel erg.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Best wel eigenlijk, vooral als ze me ergens voor uitschelden wat ik totaal niet kan uitstaan.


    *insert philosophical cringe expression here*

    niet van iedereen maar wel van sommige


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Rosyln schreef:
    Nee.
    Altijd leuk om aardig gevonden te worden, maar dan wel om mijzelf, niet om een fake-ik.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Nee sws niet. Ja van jou dan wel (:


    -

    Nee, ik zal nooit veranderen wie ik ben en al zeker niet op het internet. Dit is net de enige plek waar ik 100% mijzelf kan zijn. In het echt hecht ik er wel waarde aan, hoewel ik er van geniet alleen te zijn en 'mij' te zijn heb ik altijd het gevoel dat de blikken op mijn rug prikken. Dit haat ik echt aan me.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Nee zeggen zou erover zijn.
    Maar nu ook weer niet zo erg veel.(krul)


    effort never betrays you