• Ja wtf.
    Ik zie een mamahert, een papahert, een babyhert en een angelhertje?
    o.o
    Nieuwe username rage ofzo?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Chica schreef:
    (...)

    als mensen fan van haar verhalen zijn en bijv hun username vernaderen in babyhert ofzo mogen ze dat toch zelf weten

    zouden ze bijv dat ook bij jou gebeuren dat ze zich bijv babystampot opzo gaan noemen dan zeg je zoiets niet, en dan vindt je het juist leuk

    en als mensen hun namen veranderen naar babyhert ofzo heeft nancy jouw niks aangedaan dus moet je niet zo over dr praten


    helemaal mee eens Char.
    Je kent haar niet eens en zij kan er niks aan doen dat mensen die namen nemen. Ze kan het zo moeilijk verbieden he!


    "Ignite, my love. Ignite."

    NOGMAALS, we praten hier niet meer over andere dingen, dan het onderwerp van dit topic.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Chica schreef:
    (...)

    als mensen fan van haar verhalen zijn en bijv hun username vernaderen in babyhert ofzo mogen ze dat toch zelf weten

    zouden ze bijv dat ook bij jou gebeuren dat ze zich bijv babystampot opzo gaan noemen dan zeg je zoiets niet, en dan vindt je het juist leuk

    en als mensen hun namen veranderen naar babyhert ofzo heeft nancy jouw niks aangedaan dus moet je niet zo over dr praten

    Als iemand dat bij mij zou doen zou ik iets hebben van: get a life and a new name. Ik bedoel: wees origineel en jezelf en ga niet zo'n dom aanhangsel wezen. Ik praat toch geen shit of wel dan? Ik geef mijn mening over de rest, maar niet over haar.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En trouwens TWEE van die ''Herten'' (dus niet MamaHert) ken ik héél goed, dus pas op. (N)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sluit dit topic anders maar hoor? :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hmm... interessant dat deze discussie pas opwakkert op het moment dat Nancy weg is.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm... interessant dat deze discussie pas opwakkert op het moment dat Nancy weg is.


    ja anders durven ze niet te zeggen dat ze tegen iemand zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alsof het zo moeilijk is om eens niet naar mij te luisteren :'D Jullie zijn zelf verstandig genoeg. Neem ik aan :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    mine schreef:
    (...)

    ja anders durven ze niet te zeggen dat ze tegen iemand zijn.
    Daar doelde ik niet op, maar dat ook ja :P


    Life is hard and then we die

    Villain schreef:
    NOGMAALS, we praten hier niet meer over andere dingen, dan het onderwerp van dit topic.


    Dude, luister eens naar een mod.


    Your make-up is terrible

    Wtf, dit is volkomen kansloos. Ze zijn gewoon figuurlijk één "familie".


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm... interessant dat deze discussie pas opwakkert op het moment dat Nancy weg is.

    Ze zal dit ongetwijfeld wel mee krijgen, hoor. :-) Of misschien zelf wel lezen.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Wie is Nancy?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    Wie is Nancy?


    MamaHert.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Last warning :') Nog één keer en ik sluit dit topic.


    "I shut my eyes in order to see.'