NikkiPedia schreef:
Ja, ik vroeg het me ook al af.
Dat komt dus omdat iedereen Nancy fan is geworden omdat Rose er niet meer is. Ze moeten iemand volgen, snap je?
Hahaha dat is nogal pathetisch.
Ik denk dat ik mezelf HertenMoordenaar noem ofzo.
Vermoord de rage :'D
Omdat Nancy zich als een MamaHert over haar lezers ontfermde en omdat we haar verhalen zo mooi vinden hebben veel mensen hun naam veranderd in Hertje..
YoYoYoghurt schreef: De derde Q opstand, de eerste waren de HOOFDLETTERS, de tweede was toen er een bepaald persoon ontgroend werd en de derde is de aanval van de Herten.
Amused schreef:
Omdat Nancy zich als een MamaHert over haar lezers ontfermde en omdat we haar verhalen zo mooi vinden hebben veel mensen hun naam veranderd in Hertje..
Echt alsof ze echt jullie moeder is ofzo.
Fucking lame 8D
YoYoYoghurt schreef: De derde Q opstand, de eerste waren de HOOFDLETTERS, de tweede was toen er een bepaald persoon ontgroend werd en de derde is de aanval van de Herten.
En dan komt de 'hero' aanval nog
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'