• Oh god, ik hoor het zo vaak. Stiekem ben 9ik nu een beetje jaloers! (cat)
    Ja ik vind het awesome om te debatteren! Tijdens studieles krijg ik het altijd voor elkaar om een grootse discussie te beginnen.
    BV;
    In het boek staat 'Jongens zijn over het algemeen sterker dan meiden.' zegt zo'n jongen; 'Klopt helenmaal! Kom ik daar weer aan; 'Maar zodra we het over mentaal gaan hebben staan jongens nooit volledig op 2 benen!'
    Of gewoon van iemand zegt dat dieren pletten helenmaal niet zielig is. Meteen ikke in actie.
    Good times... Ja met mijn oude klas was dat nog leuker! Daar kwamen ook écht argumenten naar voren. Het was gewoon echt leven of dood, zo konen we soms op elkaar reageren, maar achteraf er om lachen... Damn wat mis ik dat toch!
    nee helaas houden wij geen debat.

    Wie vind het ook altijd zo leuk om te debatteren? :"D

    Ik vind debatteren alleen leuk als ik er echt in zit.
    Maar wij debatteren nooit op school, maar het schijnt dat we dat met MAW moeten doen -dood-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wij moeten dat met Nederlands doen, maar ik vind d'r geen ruk aan. Maar dat komt omdat ik bij de mensen hoor die voor zijn, alleen ik ben tegen de stelling. Kutindeling.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Niet van lelijke dingen die mensen zeggen toch?

    Hoe bedoel je?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben ontzettend slecht in argumenten, dus sla mij maar over :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, ik vind dat leuk :')
    Maar is denk ik al opgevallen hier op het forum.


    I live for the applause, you will die for it.

    Romances schreef:
    Wij moeten dat met Nederlands doen, maar ik vind d'r geen ruk aan. Maar dat komt omdat ik bij de mensen hoor die voor zijn, alleen ik ben tegen de stelling. Kutindeling.


    een echte debater moet allebei kunnen :P

    Debatten zijn leuk, en discussies ook, maar debatten zijn nie gelijk aan discussies :P

    En even over het mentaal/fysiek ding, jongens zijn mentaal net zo instabiel als meisjes tegenwoordig, als je het nou over de victoriaanse tijd hebt kan ik ermee inkomen, maar tegenwoordig is het psychiaterbezoek redelijk 50/50. + het heeft niks te maken met of jongens wel of niet over het algemeen sterker zijn :P

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    een echte debater moet allebei kunnen :P

    Ja, dus? Dan kan ik het toch nog niet leuk vinden :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    een echte debater moet allebei kunnen :P

    Debatten zijn leuk, en discussies ook, maar debatten zijn nie gelijk aan discussies :P

    En even over het mentaal/fysiek ding, jongens zijn mentaal net zo instabiel als meisjes tegenwoordig, als je het nou over de victoriaanse tijd hebt kan ik ermee inkomen, maar tegenwoordig is het psychiaterbezoek redelijk 50/50. + het heeft niks te maken met of jongens wel of niet over het algemeen sterker zijn :P

    Nee maar het was meer zo iets in de richting van, "Jongens/meisjes zijn gewoon beter" Ach, in mijn huidige klas komt het daar altijd wel op uit.
    Bij hun is het zegmaar zo'n "Welles!" "Nietes!" verhaal.

    Cloudburst schreef:
    Ik vind het ook leuk, maar alleen als het met verstandige mensen is en om een zinvol/interessant onderwerp.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb me opgegeven voor het debatteam op mijn school, maar ik ben niet door. Ik ga altijd met iedereen in discussie, en meestal win ik die dan ook. Volgend jaar ga ik me weer opgeven. _O_


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    het si wel leuk ofzo maar we doen het nooit op school :x


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Giants schreef:
    Ik heb me opgegeven voor het debatteam op mijn school, maar ik ben niet door. Ik ga altijd met iedereen in discussie, en meestal win ik die dan ook. Volgend jaar ga ik me weer opgeven. _O_

    Dat komt waarschijnlijk omdat het bij een debat niet gaat om het winnen :'DD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    LEUK? Neem mijn plaats maar in, ik wil echt niet! (zip)


    You are beautiful, you are love.

    Mwah, valt wel mee.. Het is wel grappig enzo..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cloudburst schreef:
    Ik vind het ook leuk, maar alleen als het met verstandige mensen is en om een zinvol/interessant onderwerp.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.