• JA, ik moet kranten lopen in dit weer(huil)
    Ik was al om 1 uur uit, half 2 kraten lopen en ik was pas om kwart over 4 terug.
    Ik voel m'n vingers niet meer en m'n benen zijn gewoon bevroren, terwijl ik een legging onder m'n broek aanhad, en nog een extra t-shirt onder m'n trui. Hoe kan de kou er dan nog daarheen:O? Iedereen in mijn wijk gooit gewoon water op de grond, dan word het ijs! En dan val ik bijna om.

    Sorry ik moet gewoon even klagen over het weer!

    Om dit topic nuttig te houden, hebben jullie ook zo'n last van het weer?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    tjah.. je weet als je een kratenwijk neemt dat je door weer en wind moet bezorgen..


    My heart is yours and so am I

    Nee eigenlijk niet. Maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als je kranten moet rondbrengen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ja bussen rijden sloom,wachten voor de bus is ijskoud,lopen naar school is k*t
    en 1 voordeel ik hoef vandaaag niet naar tekenles (ben daar te moe voor)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Arme jij, ik moet waarscheinlijk ook vandaag, of morgen :'s


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hahaha :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lekker koud :|

    Sterkte!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jaaa de wind is zowat - 10 tot 15 graden echt focking koud ;s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Als het zaterdag maar wat warmer wordt ;x

    Ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben! Ik had tot afgelopen maart ook een krantenwijk. Maar mijn broer moest verplicht zijn krantenwijk stoppen omdat hij tijd tekort kwam voor schoolwerk en dan krijgt hij spaargeld van mijn ouders. En als hij iets mag, dan heb ik daar ook recht op, dus krijg ik het geld dat ik verdiende van mijn ouders nu :') En nu hoef ik tenminste geen kranten meer te bezorgen:Y)
    Al zijn alle andere dingen ook vreselijk koud. Zoals het sporten. Dat doe ik in een bak (waar ook het paardrijden gebeurd) en dat is nogal koud >.< En wij als bikkels gaan dan natuurlijk verder zolang de paarden naar de manege gebracht kunnen worden.

    Succes met je krantenwijk deze winter(flower)


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn vriend loopt nu ook kranten, en hij is in totaal ongeveer van half 1 tot half 6 bezig. Ik heb hem geen een keer horen klagen. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Leuk... :S

    Waarom gooien ze water op straat? :8


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    IdiotParade schreef:
    tjah.. je weet als je een kratenwijk neemt dat je door weer en wind moet bezorgen..


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    En dit is dus precies de reden dat ik geen folders/kranten loop. : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    reyon schreef:
    Waarom gooien ze water op straat? :8


    Misschien omdat ze de wc's schoonmaken? Dat doe ik ook altijd in de zomer! niet in de winter


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'