Nou, het was een beetje vies, maar verder was het een leuke film. Hij heette 'Fucking Amal', een Zweedse film. Wat vinden jullie nou van openlijk homoseksueel zijn? Ik persoonlijk vind dat het gewoon moet kunnen (:
Exercitus schreef:
Ik vind het een nogal onnodige vraag aangezien het normaal is.Man vraagt dat ook nooit over heteroseksualiteit
Niet tegen jouw maar in het algemeen.
Nee idd, maar hier ging de film over, en ik vroeg het me dus af. Want iedereen zat zo te zeggen van bah wat vies. En ik vind dat dat niet hoeft.
Als je homoseksueel/lesbisch bent vind ik dat je je er niet aan mag ergeren als mensen je scheef aankijken. I mean, als ik homo's zie zoenen, dan denk ik dat ik ook kijk van 'wtf'. Maar, ik vind het ook heel erg geweldig dat ze durven zijn hoe ze zijn, misschien kunnen we er gewoon beter van leren. En ik heb nergens iets tegen. (:
I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
Exercitus schreef:
Ik vind het een nogal onnodige vraag aangezien het normaal is.Man vraagt dat ook nooit over heteroseksualiteit
Blijkbaar is het niet normaal, anders zou er niet zoveel gedoe zijn rond deze dingen.
Exercitus schreef:
Volgens mij heb ik die film ook gezien! Heette die hoofdpersoon Agnes? Of iets in die richting?
Ik vond die film zelf best wel vaag eigenlijk. Maar homoseksualiteit vind ik gewoon heel normaal. Ik bedoel, als dat iemand gelukkig maakt, moet diegene het zeker doen. (:
Haha ik wist dat het Fucking Amal was. Die heb ik namelijk ook met school gezien. Goeie film, ondanks dattie enorm vaag was. Het werd eens tijd dat iemand eens een liefdesfilm maakte die niet hetero was.
Exercitus schreef:
Jíj vindt het normaal, ja, maar er zijn nog zoveel mensen op de wereld die het nog steeds als iets smerigs zien.
En idd, ieder z'n ding :'D