• heee, ik zoek een liedje voor een jongen. ik ken hem nu ongeveer een jaar maar in die tijd is hij heel speciaal voor mij geworden, ik zal even t verhaal kort vertellen. nou vorig jaar ben ik op hyves een hele lieve jongen tegengekomen, hij was toevallig een vriend van het vriendje van een goede vriendin van mij. we begonnen te msnen en smsen enso, op een gegeven moment ben ik heel erg veel om hem gaan geven, en ik kreeg kriebels in me maag ik dacht dat dit gewoon kwam omdat die lieve dingen zei na een tijdje maar ook toen we aan t cammen waren voelde ik steeds meer kriebels, na een tijdje hebbe we ook een paar keer gebeld en ik weet dat t raar klinkt en ik vind t nu ook nog raar klinken maar langzamerhand werd ik verliefd op hem. gewooon om de dingen die hij zei en om zijn persoonlijkheid, zijn uiterlijk deed er eigenlijk niet eens meer toe, zo veel betekende hij voor me. maar natuurlijk is er ook alles fout aan, hij woont te ver weg, ik wou t proberen en voor hem gaan, maar hij kon een afstand relatie niet aan. we hebben ook paar keer flinke ruzie gehad maar daarna altijd meteen weer goed gemaakt, elke keer gingen we weer verliefd tegen elkaar doen. maar sinds een tijdje als ik dan bijvoorbeeld een lief smsje stuur om te zegge hoeveel hij voor me betekend zegt hij niet zoveel meer en soms praat hij gewoon helemaal niet, maar zo gaat t dus de hele tijd, hij doet lief en dan opeens praat hij weer een tijdje niet. soms snap ik dat wel want hij gaat door een moeilijke tijd maar na al die tijd is hij nooit uit mijn hoofd geweest maar ik wil hem vergeten, voorgoed.. het heeft allemaal toch geen zin en telkens als hij weer zo doet breekt het mij, het is beter zo maar nu zoek ik dus een liedje wat uitlegt wat ik voel en dat die weet waarom ik dit doe, dus ik hoop echt dat iemand een mooi liedje weet dat ik naar hem kan sturen, alvast bedankt & sorry voor het lange verhaaltje. xxx

    ps; ik hoef geen reactie's van dat t gevaarlijk is zo een jongen en dat je helemaal niet zoiets kan voelen voor een jongen die je via internet kent, ik weet echt wel wat ik voel na een jaar! xx

    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 22:37 ]

    You keep me hangin' on.


    Your make-up is terrible

    Total eclipse of the heart is misschien iets:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    okaay dankjullie (l)
    nieman meer voor de rest? ;p

    Because You Love Me - Celine Dion


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    NikkiPedia schreef:
    You keep me hangin' on.

    Bedoel je niet "Perfect Day" van Lou Reed?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dankjullie, nog iemand? ;p

    I Call it Love van Lionel Richie, echt heel erg mooi.
    Ook Beautiful Soul van Jesse McCartney is zo prachtig...
    Allebei ook erg romantisch by the way!!!


    What can I do?

    keep holding on avril lavinge

    nelly just a dream


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen