• Ja, dat vind ik. (nerd) Tegenwoordig zijn de stellingen van de dag niet zo. Niets tegen de mensen die de stellingen maken, en ik bedoel hiermee ook niet dat de stellingen slecht zijn, maar toch wou ik het even meedelen.
    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 20:42 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nou ik heb anders behoorlijk verschillende meningen gezien bij een aantal stellingen hoor (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou, ik vind het op zichzelf wel grappig want soms gaan er wel discussies om enzo. Maar het is ook zo moeilijk om iedere dag weer een nieuwe te verzinnen, weet je.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sommige zijn misschien wel wat onzinnig. Maar mij hoor je niet klagen. Dan antwoord ik gewoon niet.
    Kan je trouwens niet je eigen stellingen insturen? Dan is er geen reden tot klagen. Kun je zelf stellingen inzenden. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Romances schreef:
    Nou ik heb anders behoorlijk verschillende meningen gezien bij een aantal stellingen hoor (nerd)

    Ja, maar vaak niet. Hiermee wil ik ook niet bepaalde stellingen beduiden, maar het is toch niet meer nieuw als ik enkel eens/ enkel oneens zie staan.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Kijk, je moet geen feiten bij stellingen neerzetten, maar ik vind dat moderators heel hard hun best doen op die stellingen. Ik vind het ook een beetje flauw dat er altijd maar wordt gezegd dat het tegenwoordig allemaal 'niet zo' is. Ik bedoel, ze doen hun best om het leuk voor jullie te houden, om het niveau een beetje hoog te houden. Waarom altijd kritiek? Waarom nooit oplossingen?
    - Dat is mijn mening hoor :)


    Life is hard and then we die

    Ja, je hebt gelijk. Maar vanaf dat er een meningsverschil is hier op Q, begint de helft elkaar uit te schelden, dus misschien is het beter zo (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    PUKKELxDING schreef:
    Kijk, je moet geen feiten bij stellingen neerzetten, maar ik vind dat moderators heel hard hun best doen op die stellingen. Ik vind het ook een beetje flauw dat er altijd maar wordt gezegd dat het tegenwoordig allemaal 'niet zo' is. Ik bedoel, ze doen hun best om het leuk voor jullie te houden, om het niveau een beetje hoog te houden. Waarom altijd kritiek? Waarom nooit oplossingen?
    - Dat is mijn mening hoor :)

    Ik heb toch ook niets tegen de stellingen? Maar, geef toe dat stellingen als (ik neem een voorbeeld & overdrijf, ja.) 'Tv kijken is slecht voor je ogen, dus het moet worden verboden' onmogenlijk reacties kunnen krijgen die ermee eens zijn. En dat vind ik dan jammer.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Klopt. Er zijn inderdaad soms stellingen waarvan misschien ééntje een andere mening heeft en ik persoonlijk vind het leuker om juist andere meningen te lezen en daarover na te denken. Het is alleen zo jammer dat iedereen direct harde, schijnheilige discussies aangaat in plaats van gewoon een goede, normale. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Crime schreef:
    (...)
    Ik heb toch ook niets tegen de stellingen? Maar, geef toe dat stellingen als (ik neem een voorbeeld & overdrijf, ja.) 'Tv kijken is slecht voor je ogen, dus het moet worden verboden' onmogenlijk reacties kunnen krijgen die ermee eens zijn. En dat vind ik dan jammer.
    Natuurlijk kun je reacties krijgen van mensen die het ermee eens zijn :P En als niet zo, dan kunnen alsnog alle oneens meningen uit een andere reden gegrond zijn, en dat kan ook weer een discussie vormen.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 20:55 ]


    Life is hard and then we die

    Jah,dan is het in elk geval een goeie stelling.
    Maar oké,we weten al langer dan vandaag dat onze stellingen niet altijd zijn wat ze zouden moeten zijn (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    dit is een goede stelling (nerd)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Romances schreef:
    Nou ik heb anders behoorlijk verschillende meningen gezien bij een aantal stellingen hoor (nerd)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Das een goeie stelling (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Das een goeie stelling (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Als je hiermee op de stellingen van de dag duidt.. (A) Die zijn meestal barslecht. Maare, ja, een stelling waar de meningen verdeeld over zijn is een goede stelling (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.