• Je kan geen requests meer insturen, ik ga me weer focussen op mijn verhalen! Ik maak alleen degene nog af die helemaal onderaan staan, degene die ik nog moet doen zegmaar. (:

    Goed, ik verveel me en mensen vragen wel eens of ik covers voor ze wil maken. Ik besloot maar eens een topic aan te maken aangezien ik even inspiratie op moet doen voor mijn eigen verhalen en ik dus voornamelijk bezig ben in mijn hoofd. (wauw, diepzinnig. XD) En dat kan terwijl ik covers maak, dus vandaar dit topic. (:

    Hierbij wil ik weten:
    - Wat voor tekst erop moet.
    - Een korte samenvatting waar het verhaal over gaat.
    - Als je verhaal bijvoorbeeld over Justin Bieber gaat en je wilt hem er NIET op hebben, moet je dit even zeggen.
    - Je mag van mij zeggen wat voor soort plaatje je ongeveer wilt, maar je moet wel begrijpen dat ik niet alles kan vinden wat jij in je gedachten hebt. Ik doe mijn best, maar het word nooit hetzelfde als dat jij in je gedachten hebt.

    Voorwaarden:
    - Als iemand vraagt hoe je dat plaatje hebt gemaakt of whatever, heb ik graag wel dat je ze doorlinkt naar mij. Aangezien ik dat wel zo aardig vind. (:
    - Één cover per persoon en als je er uiteindelijk nog één wilt voor een andere story moet je me even een persoonlijk berichtje sturen.

    Voorbeelden van covers die ik (voor mijn eigen stories) heb gemaakt:
    One.
    Two.
    Three.
    Four.
    Five.
    Six.

    Afgemaakt:
    Sydan - Our love is even brighter than the moon.
    ALFAkaiOMEGA - My dead heart is not as dead as they think.
    Speaker - Twifight
    XAVI - Shooting Star
    Ecstasy - Make a wish.
    LostDonut - Fruitadventures. I know, I'm a banana.
    PapaHert - Antes de que yo cierro los ojos.
    Morgaine - Even heaven is hell without you.
    OhMyTom - Waking up next to a muggle.
    SandiClaws - Game of Gods
    Rokstarr - Wicked Game
    CHOCOxMELK - The sex slave of Tokio Hotel
    Messiah - They'll tear us apart if we give them the chance.

    Nog maken voor:
    --

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 21:00 ]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    XAVI schreef:
    Titel: Shooting Star
    Inleiding: Liv Iglesias is vijventwintig en heeft een dochtertje van vier. Liv is met Lune op vakantie in Madrid als Liv's dochtertje een wens maakt als ze een vallende ster ziet. Vanaf die dag gaat alles op rozen voor Liv. Tot Lune verongelukt..
    Foto's: Xabi Alonso, en twee meisjes. Liefst handinhand met hun rug naar ons toe en liefst ook de ene wat grote. Zoals moeder en dochter. Snapje. En iets met Madrid ofzo. Of gewoon en stad en iets met een vallende ster. Kijk maar wat je ervan maakt :]

    Ik vind jou covers btw mooooi!

    Danku voor het compliment 8D <33
    Ehm, ik vond dit best wel een moeilijke cover om te maken - vooral omdat ik die twee meisjes sowieso al niet kon vinden zegmaar. Tenminste, niet één die goed genoeg was. Uiteindelijk heb ik maar voor één meisje gekozen, die dan dus staat voor z'n dochtertje. 'aaa Dus ik hoop dat je hem zo ook mooi vind ;D

    Cover; Shooting Star


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Tekst: Even heaven is hell without you
    Samenvatting: Aimée Zabini is verliefd op Draco Malfoy, wat wederzijds lijkt te zijn. De relatie verloopt niet zo soepel, doordat Draco geheimen heeft voor haar. Maar Aimée heeft ook een geheim voor Draco, wat ze hem niet kan uitleggen, alleen maar laten zien. Zij is de Hogepriesteres van de Godin. Draco is voorbestemd de vader van 'de zoon van 100 koningen' te worden.
    Wat ik er op wil: Een meisje met blond haar. Ik wil niet dat haar gezicht zichtbaar is. En het is een heel simpel meisje, dus geen nepnagels en nephaar of zo. (een beetje zoals dat plaatje van twifight.) Ze staat in een groot veld met één enkele boom. Een lichtflits raakt die boom. Zoiets. Of alleen dat veld met die boom. Of ze staat bij een fontein met allemaal rozen.
    Lekkere chaos maak ik er van xD Naja, veel succes! Jouw covers zijn super mooi, dus ik vertrouw je!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 10:51 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Die covers zijn echt zooooo moooi! <3

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 11:31 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Voor een Draco Malfoy verhaal. Een meisje gaat samen met haar vriendinnen op vakantie in Las Vegas. Op haar laatste dag dat ze daar zijn heeft ze iets te diep in het glaasje gekeken en beland ze in bed met een jongen waar ze van denkt dat hij een dreuzel is. Uiteindelijk blijkt dat draco te zijn. Ik vind het wel mooi als hij op de voorkant komt. O ja de titel. Waking up next to a muggle. Die er ook op en dat hij is gemaakt door rockangel666 en mij, OhMyTom. alsvast bedankt
    O ja het meisje waar het over gaat zie ik voor me met een beetje rood/bruin haar.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 18:31 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ecstasy schreef:
    Wat voor tekst erop moet: Make a wish.
    Een korte samenvatting waar het verhaal over gaat:
    (...)

    Cover; Make a wish.
    Ik hoop dat je de cover mooi vind! (:


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Personality schreef:
    (...)
    Cover; Make a wish.
    Ik hoop dat je de cover mooi vind! (:


    Waaauw! Ik vind hem prachtig, serieus!
    Dankjeweeel! <3

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Waaauw! Ik vind hem prachtig, serieus!
    Dankjeweeel! <3

    Ben blij dat je hem mooi vind! ;DD <3


    And he's the only person who ever left me breathless.

    LostDonut schreef:
    Hehe, Cool:9~
    Mij story heet:
    Fruit adventures
    I know, I'm a banana

    en ik wil graag een coole banaan op het plaatje als het kan?(hoera)(hoera)
    Bananen Heersen
    Het gaat eigelijk over dingen die ik doe alleen zet ik er dan een Monster tussen met de naam van mijn leraar en wat pratende stukken fruit ezno, maar de hoofd persoonen zijn meestal bananan.
    http://www.quizlet.nl/stories/35517/school-is-war--een-waargebeurd-verhaal-a/

    Cover; Fruitadventures. I know, I'm a banana.

    Ik heb deze cover simpel gelaten denk ik zomaar, aangezien ik niet echt veel met een banaan kon hahaha. MAAR. dat plaatje van die banaan is vet koel! So actually, it kind of fits your story I guess. (:


    And he's the only person who ever left me breathless.

    niet nodig maar echt heeel moooi hoor ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ik zou graag een cover willen voorGame Of Gods schijnbaar is dit verhaal een uitdaging...

    het gaat over vier broers en een zusje die tijdens een vakantie naar een kasteel gaan. Na verschillende waarschuwingen om geen voet op het land te zetten gaan ze toch en komen ze om het leven. Zeus heeft echter plannen met de gestorven mensen. Ze worden weer tot leven geroepen door goden uit Egypte, Noorwegen en Griekenland. Deze goden komen echter zonder krachten te zitten en zijn compleet afhankelijk van Zeus' plan. Let the game begin

    bedenk maar iets moois ^^

    PapaHert schreef:
    Mijn story heet: antes de que yo cierro los ojos. (Dit betekent: Voordat ik mijn ogen sluit)

    Het gaat over Sergio Ramos, die dus na een lang onderzoek kanker heeft. Hij doet er alles aan om te overleven, maar dit gaat nogal moeilijk, en probeert de dingen te doen die hij nog wil doen voordat hij zijn ogen sluit.

    De titel moet erop. En Sergio Ramos ^^


    Cover; Antes de que yo cierro los ojos
    Ik hoop dat je uhm mooi vind! (:


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Mijn story heet ; Wicked Game

    Het gaat over Harry Potter, relieken van de dood (:
    de negentien jaar die niet in het boek staan...

    Wat erop moet; De titel, Dit zinnetje > Love Till Death ,
    en in het klein de 5 hoofpersonages; Ron,Hermelien,Harry,Ginny en Draco... (= liefst recente foto's)
    Als het erop raakt (;

    Het is veel, maar als je iets er niet opzet
    ga ik niet kwaad worden fsoo, ik vind alle covers die
    je al gemaakt hebt geweldig, Dus!

    Je hebt talent, weetje?


    Alvast bedankt, ;D x
    (flower)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 20:33 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Morgaine schreef:
    Tekst: Even heaven is hell without you
    Samenvatting: Aimée Zabini is verliefd op Draco Malfoy, wat wederzijds lijkt te zijn. De relatie verloopt niet zo soepel, doordat Draco geheimen heeft voor haar. Maar Aimée heeft ook een geheim voor Draco, wat ze hem niet kan uitleggen, alleen maar laten zien. Zij is de Hogepriesteres van de Godin. Draco is voorbestemd de vader van 'de zoon van 100 koningen' te worden.
    Wat ik er op wil: Een meisje met blond haar. Ik wil niet dat haar gezicht zichtbaar is. En het is een heel simpel meisje, dus geen nepnagels en nephaar of zo. (een beetje zoals dat plaatje van twifight.) Ze staat in een groot veld met één enkele boom. Een lichtflits raakt die boom. Zoiets. Of alleen dat veld met die boom. Of ze staat bij een fontein met allemaal rozen.
    Lekkere chaos maak ik er van xD Naja, veel succes! Jouw covers zijn super mooi, dus ik vertrouw je!

    Cover; Even heaven is hell without you.

    Ehm, ik hoop dat het een beetje is geworden wat je in je gedachten had. (: Ik vond het persoonlijk een beetje moeilijk in te schatten, haha. Maar dit is een beetje het idee wat ik erbij kreeg. 'aaa
    Anyway, ik hoop dat je hem mooi vind! ;D
    Even belangrijk:
    Ik heb mijn Photobucket voor dit plaatje gebruikt, omdat Tinypic niet meewerkte. Ik zou, als ik jou was dit plaatje sowieso opslaan en dan zelf via Tinypic dat plaatje uploaden om het te gebruiken voor je story (als je je plaatjes gebruikt via andere sites, komen ze wat groter uit dan dat je ze van je computer haalt, althans dat heb ik wel.)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 20:27 ]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Hey , hey ik wou even zeggen dat ik je covers erg mooi vind! (A)
    (plaatjes keus en kleuren enzo en text xD)
    en nou vroeg ik mij stiekem af , welk progamma gebruik jij . Ik ben in mijn vrije tijd veel bezig met het bewerken van plaatjes maar heb tot nu toe nog maar enkele progammas. So vandaar.
    Ik hoop dat je het wil vertellen xD en het niet een of ander geheim is =P

    Groetjes.


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    Titel: The sex slave of Tokio Hotel.
    Beschrijving:
    Olivia Corlompix is een net opgevoed meisje van 18 lentes jong. Ze is eindelijk volwassen en gaat naar een kroeg waar ze een hele leuke avond/nacht heeft. Als ze wakker wordt ziet ze dat ze in het bed ligt van een ander, een vreemde geur dringt haar neus binnen. Als ze naast zich kijkt ziet ze Gustav liggen. Ze probeert terug te denken aan gisteren maar ze weet niks meer. Als ze weg wilt laat Gustav haar niet gaan ze zit als een rat in de val. Niemand die haar zoekt.. Denkt ze. Elk lid van Th verkracht haar en telkens lijkt ze steeds meer de moed verloren te hebben.
    Totdat..

    Hoop dat je hier wat aan hebt :D


    I'm the Lizard King, I can do anything!