• AMSTERDAM – De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA beweert een ontdekking te hebben gedaan die van belang is voor de zoektocht naar buitenaards leven.

    © NASA
    De nieuwe bevindingen op het gebied van astrobiologie worden donderdag gepresenteerd op een persconferentie die plaatsvindt rond 20.00 uur Nederlandse tijd.
    De ontdekking zal volgens de NASA grote impact hebben op de zoektocht naar bewijzen voor het bestaan van buitenaards leven. De persconferentie zal live te volgens zijn via het online televisiestation van de NASA op http://www.nasa.gov/ntv. 

    Mars
    Bij de presentatie zullen onder meer bioloog Steven Benner, oceanograaf Felisa Wolfe-Simon en geobioloog Pamela Conrad een verklaring afleggen.
    De aanwezigheid van de laatste wetenschapper voedt de speculaties dat het om een ontdekking op Mars gaat, omdat ze in het verleden onderzoek deed naar leven op de rode planeet.
    Twitter
    Op microblogdienst Twitter wordt al druk gespeculeerd over de mogelijke vondst van buitenaards leven. De NASA zal tot donderdag echter geen verdere details bekend maken over de bevindingen.





    Denken jullie dat er buitenaards leven is?


    My heart is yours and so am I

    Romances schreef:
    Eerst zien, dan geloven.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk wel dat er íets is, maar misschien is dat te ver weg om te bereiken in één mensenleven. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    kan toch bijna niet anders ? als het heelal oneindig is , dan kan het onmogelijk zijn dat wij de enigen zijn ..
    best creepy , maar zolang ze ons niet aanvallen ben ik blij xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat zullen dan wel bepaalde micro-organismen zijn, maar niet wezens als in mensachtigen o.i.d.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bullshit schreef:
    *Kijkt in de spiegel*
    Ja.


    -drooog-


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen