• Wáárom zet je dat in vredesnaam op Q? :8
    Ik zal maar geen namen noemen.
    Maar hebben jullie dat nooit?
    Dat je iets volkomen fucked up vindt om op Q te zetten?
    Of ben ik weer eens de enige? ;p


    - Ja, het gaat over topics. Verhalen kan ik wel respecteren ofc :'D

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 22:39 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Vaker.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Magikal schreef:
    (...)
    Een slang met dreads.

    Oh. I see. Vergeet mijn vorige post :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat er gewoon users tussen zitten die aandacht te kort komen ofzo. c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sniper schreef:
    (...)
    Dat is juist het voordeel van een forumsite tov mensen in je gewone leven. Hier kun je gewoon verdwijnen en niemand die je kent zeg maar.

    Zou jij je seksleven op internet zetten dan? ;p Die vertel je toch sowieso niet? Niet in RL én op Q ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jop.
    Why the hell?
    Naja, boeit me verder niet..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bullshit schreef:
    Vaak. :'D
    Hoewel ik zelf ook wel eens een topic maak en me vervolgens af vraag wat voor nut dit op het leven van mijn mede Q-ers heeft.


    Hope goes lost but never dies.

    NikkiPedia schreef:
    Ja, een beetje. Maar toch hebben mensen het gevoel dat ze hier alles kunnen delen en soms moeten dingen er echt uit. Maar bij sommige stukken zet ik echt mijn vraagteken.


    You move me ......... Kurt

    Stamppot schreef:
    (...)
    Zou jij je seksleven op internet zetten dan? ;p Die vertel je toch sowieso niet? Niet in RL én op Q ;p
    Nou nee, ik zou het niet op internet zetten, maar zonder al te veel details zou ik het wel zeggen tegen men die het wil weten :P


    Life is hard and then we die

    NikkiPedia schreef:
    Ja, een beetje. Maar toch hebben mensen het gevoel dat ze hier alles kunnen delen en soms moeten dingen er echt uit. Maar bij sommige stukken zet ik echt mijn vraagteken.


    Never forget the things that make you smile

    ik wéét gewoon dat dit over mij gaat XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    ik wéét gewoon dat dit over mij gaat XD

    Dan heb je het mooi fout :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nou nee, ik zou het niet op internet zetten, maar zonder al te veel details zou ik het wel zeggen tegen men die het wil weten :P

    Ja, maar ik neem aan dat het grootste deel van Q niet echt iets over mijn seksleven wil weten :'D Op een paar uitzonderingen na.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ghehe ik erger me soms ook indd.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Daar lach ik gewoon heel hard om (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou ja, soms zijn er gewoon mensen die het willen delen met mensen buiten hun bestaande vriendengroep en kijken wat zij ervan vinden. Ik zelf kan ook nogal onzinnige topics openen :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.