• Wij hebben een wespennest in huis :/ En die beesten vliegen dus bij ons op de bovenverdieping. Laatst besloot er eentje met mij te 'douchen'. Oh, echt. Ik heb alles bij elkaar gegild. Laatst staan als zo'n beest bij mij in bed kruipt. Wat bij mijn broers dus al gebeurd is (: En ze hebben 't gemerkt.. Ik heb traumatische ervaringen met wespen, dus, owee als ze bij mij komen o_o!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb eens gedoucht met een mug. (krul) Da's nog niet alles. Als beste vriendin deed ik niet egoïstisch en gaf hem dus ook een douche, mug valt in water. Ik begraaf 'm in een wc-papiertje in de vuilbak. Later wil ik nog iets in de vuilbak gooien, staat die mug gewoon recht alsof er niets gebeurd is. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Ik heb eens gedoucht met een mug. (krul) Da's nog niet alles. Als beste vriendin deed ik niet egoïstisch en gaf hem dus ook een douche, mug valt in water. Ik begraaf 'm in een wc-papiertje in de vuilbak. Later wil ik nog iets in de vuilbak gooien, staat die mug gewoon recht alsof er niets gebeurd is. 8D

    Haha :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh, over insecten in een douche XD Er viel eens een sprinkhaan op me neus toen ik aan het douchen was ): Ik schrok me dood en heb m van me afgeslagen en toen verdronk hij D: sorry sprinkie ;x

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 21:44 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Oh, over insecten in een douche XD Er viel eens een sprinkhaan op me neus toen ik aan het douchen was ): Ik schrok me dood en heb m van me afgeslagen en toen verdronk hij D: sorry sprinkie ;x

    Ahh! Maar die zijn zo leuk. Ik ving die beestjes altijd op vakantie.


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Ahh! Maar die zijn zo leuk. Ik ving die beestjes altijd op vakantie.
    Ik vond dat altijd zo chill om te horen wanneer ik in Turkije was, 's avonds wandelen en dan hoor je die beestjes zo :3 Echt rustgevend enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh my god, ik had allang mijn spullen gepakt en verdwenen, ik ben zo bang voor die beesten!

    Kikkeli schreef:
    (...)Ik vond dat altijd zo chill om te horen wanneer ik in Turkije was, 's avonds wandelen en dan hoor je die beestjes zo :3 Echt rustgevend enzo.

    Uhu, da's rustgevend.


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Ahh! Maar die zijn zo leuk. Ik ving die beestjes altijd op vakantie.


    Haha. Ik ook :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'