• Kunnen jullie niet weer gare topics komen maken op girlscene ofzo?


    LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA

    Gaby is zo lief geweest om zichzelf voor te stellen. Dat heet beleefdheid, dus ze is absoluut niet in de fout.
    Oké, ik snap jullie wel dat het irritant is om 1000 voorstel topics te zien, maar dat kan iemand nieuw niet weten, dus jullie zijn helemaal in de fout om haar dan zo af te snauwen. Is het dan nog niet in jullie opgekomen om een algemeen voorstel-topic te maken?

    Oké, ik zwijg nu alweer. :3


    Let the Night embrace you

    Hahaha ja die heb ik daarna gemaakt xD is verandert in een slow-chat x']


    LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA

    Lacie schreef:
    Gaby is zo lief geweest om zichzelf voor te stellen. Dat heet beleefdheid, dus ze is absoluut niet in de fout.
    Oké, ik snap jullie wel dat het irritant is om 1000 voorstel topics te zien, maar dat kan iemand nieuw niet weten, dus jullie zijn helemaal in de fout om haar dan zo af te snauwen. Is het dan nog niet in jullie opgekomen om een algemeen voorstel-topic te maken?

    Oké, ik zwijg nu alweer. :3
    _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lacie schreef:
    Gaby is zo lief geweest om zichzelf voor te stellen. Dat heet beleefdheid, dus ze is absoluut niet in de fout.
    Oké, ik snap jullie wel dat het irritant is om 1000 voorstel topics te zien, maar dat kan iemand nieuw niet weten, dus jullie zijn helemaal in de fout om haar dan zo af te snauwen. Is het dan nog niet in jullie opgekomen om een algemeen voorstel-topic te maken?

    Oké, ik zwijg nu alweer. :3


    die hebben ze daarna ook een aangemaakt


    (Be)lieve in (you)rself

    Ow die klok boeit me verder niet, maar ik zag het ineens x'] dus dacht dat dat misschien express was ofzo, naja boeiend,

    Ik heb ook niks tegen Gaby, alleen jullie vinden het ook niet chill als er 1000 topics op een dag gemaakt worden xD

    enfin,, er is niemand zo lief om ff op gs te komen jennen dus helaaaaaaaas


    LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA

    Pipje schreef:
    Ow die klok boeit me verder niet, maar ik zag het ineens x'] dus dacht dat dat misschien express was ofzo, naja boeiend,

    Ik heb ook niks tegen Gaby, alleen jullie vinden het ook niet chill als er 1000 topics op een dag gemaakt worden xD

    enfin,, er is niemand zo lief om ff op gs te komen jennen dus helaaaaaaaas


    ik wil wel komen


    "Ignite, my love. Ignite."

    x'] moet je zelf weten


    LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA

    HAHAHAAH dit vind ik wel episch dat je nu om meer komt vragen.
    OMG PEDOBEAR.


    I live for the applause, you will die for it.

    ghehe x'] jups het is redelijk saai daar op het moment, en door zo'n topic komen alle gezellige mensen die jullie haten tevoorschijn :D


    LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA

    wat bedoelen jullie met de tijd loopt achter?

    on-topic: doe wat je niet laten kan!


    #WWED - What Would Emma Do?

    nou dat de tijd hier op quizlet bij de berichtjes op 20:56 staat, terwilj je dat berichtje rond 21:04 zal hebben geplaatst x']


    LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA

    Verplaatst naar > 'Off-topic'


    "I shut my eyes in order to see.'

    waar slaat dat nou weer op, het is hardstikke ontopic heel de tijd,


    LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA

    flauw


    (Be)lieve in (you)rself

    Waarom gaat dit naar off-topic enzeau? D:


    I live for the applause, you will die for it.