• Sinds wanneer, noemt Bill, een van zn beste vrienden, ineens anders..
    Sinds wanneer is Georg *geeork* veranderd naar George *Djortsj*

http://www.youtube.com/watch?v=JKt9ois6S3o&feature=related

In dat interview spreekt Bill Georg, dus duidelijk aan met George..

Nu wil ik niet zeiken over Amerika, want ik heb er geen problemen mee en alles..

Maar, is dit niet een beetje raar,
    dat nu ze in Amerika zijn, Georgs naam maar gewoon wordt veranderd naar Amerikaanse gewoontes..o_O

En trouwens, ook dat is al vreemd, want namen blijven namen in een andere taal, er komt geen andere uitspraak.
    Ik heet Janouk, als ik in Amerika kom wordt dat niet opeens uitgesproken als Djennock ofzo..xD

Iemand hier ook een mening over!

Ik ben klaar =)

i need you like a heart needs a beat.

ik vond het ook Superraar,zo van het is Gee--oorg, niet Djoorgs...
    voor de Amerikanen gaan ze speciaal hun namen aanpassen,Maar zoals hierboven al werd gezegt 'Europeanen zijn hoger ontwikkelt xD'

xx

everybody needs a song.

Nou, Als Bill 'George' zegt, dan moet ik héél erg aan myn pepe denken, want zo noemt hy XD

Never run out of reasons to smile...

Miss Probeerd Billy gewoon Het engelse van Georg uit te spreken ofzow..

Trek het jullie zo niet aan wat maakt het uit..

I changed.

Georg is gewoon moeilijk om uittespreken voor Amerikanen daarom zeggen ze George, wat ik zelf wat stom vind klinken x']

Tom zegt het ook hoor xD en ik denk dat ze dat doen omdat mensen dan hun engels beter vinden ofso?

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Ik ben Georg fanaat, maar ik snap het niet hoor: wat is er nu mis? Dat Bill en de rest George zegt om hem te plagen? Wat is er nu?

Oke,

we kennen allemaal georg als de duitse georg en ni als de amerikaanse george e -,-

In het duits is het pakke mooier ze^^

We'll never be as young as we are tonight