• Mijn moeder had het laatst over tattoo's, en toen zei ik dat ik ook wel een tattoo wou later.
    Toen zei ze dat ze daar geen probleem mee had en zo, en toen vroeg ze waar.
    Ik wil later een kleine tattoo aan de binnenkant van mijn vinger, en toen ik dat zei flipte ze heftig, zei ze dat het hartstikke asociaal was enzo.
    Dus bij dezen; vinden jullie een kleine tattoo bij je vinger aso of niet?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Een tattoo aan de binnenkant van je vinger vind ik eerder vreemd en uniek dan asociaal.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nope ..Helemaal niet ik vind tatoeages helemaal niet aso heb er zelf drie.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Tattoo's over het algemeen kunnen heel associaal overkomen. Hangt ervan af hoe iemand is kwa persoon. Alleen snap ik niet zo goed dat je moeder dat ineens aso vind.. Misschien schrok het idee haar af dat je een tattoo wilt? Ik heb geen idee eigenlijk. Ik vind op/tussen je vinger eigenlijk wel meevallen. Die vallen nooit echt heel erg op en zijn gewoon klein en schattig :3


    Wie du mir, so ich dir.

    uhm ik heb geen flauw idee waarom je moeder flipte, ik vind een kleine tattoo absoluut niet aso ik wil zelf ook een kleine bij mijn pols


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    KirstenSnaps schreef:
    Tattoo's over het algemeen kunnen heel associaal overkomen. Hangt ervan af hoe iemand is kwa persoon. Alleen snap ik niet zo goed dat je moeder dat ineens aso vind.. Misschien schrok het idee haar af dat je een tattoo wilt? Ik heb geen idee eigenlijk. Ik vind op/tussen je vinger eigenlijk wel meevallen. Die vallen nooit echt heel erg op en zijn gewoon klein en schattig :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    KirstenSnaps schreef:
    Tattoo's over het algemeen kunnen heel associaal overkomen. Hangt ervan af hoe iemand is kwa persoon. Alleen snap ik niet zo goed dat je moeder dat ineens aso vind.. Misschien schrok het idee haar af dat je een tattoo wilt? Ik heb geen idee eigenlijk. Ik vind op/tussen je vinger eigenlijk wel meevallen. Die vallen nooit echt heel erg op en zijn gewoon klein en schattig :3

    Ik heb het al vaker met haar erover gehad, en ze had er geen problemen mee. ZE heeft zelf namelijk ook twee tattoo's, op haar schouder en op haar enkel. En ze zijn redelijk groot. Dan vind ik dat eerder asociaal.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    hmm appart. Misschien moet je haar eens vragen waarom ze dat dan vind? Ghehe, beetje appart dat ze dan idd zo reageert (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Tattoo's over het algemeen kunnen heel associaal overkomen. Hangt ervan af hoe iemand is kwa persoon. Alleen snap ik niet zo goed dat je moeder dat ineens aso vind.. Misschien schrok het idee haar af dat je een tattoo wilt? Ik heb geen idee eigenlijk. Ik vind op/tussen je vinger eigenlijk wel meevallen. Die vallen nooit echt heel erg op en zijn gewoon klein en schattig :3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Herolicious schreef:
    Een tattoo aan de binnenkant van je vinger vind ik eerder vreemd en uniek dan asociaal.


    Hope goes lost but never dies.

    Sommige tattoe's zijn wel mooi. Maar de meeste vindt ik ook wel asociaal ;)

    De tattoe die jij wilt, weet ik niet wat ik ervan vindt, ik vind hem wel appart.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Herolicious schreef:
    Een tattoo aan de binnenkant van je vinger vind ik eerder vreemd en uniek dan asociaal.


    Wij zijn Melug!!!!

    nee helemaal niet ik zou het alleen aso vinden als je vlak onder je bil doet. ookal is dat soms ook wel mooi .


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    helemaal niet dus!


    Alleen maar tranen van geluk

    nee het is mooi maar ook al neem ik het niet zelf


    ask no miracle, be a miracle!

    Ik vind het niet echt asso maar ik zou er zelf geen willen.


    I'm just a little girl in a big mean world.