• Jhaa gisteren besloot ik om helemaal alleen paranormal activity 1 te gaan zien met veel spanning want iedereen zei dat het o zo eng was. dus nu heb ik een anderhalve uur van mijn leven verspilt. Ik heb engerez films gezien. voor mensen die dat ook hebben gezien

    wat vonden jullie van de film ??

    Lol, ik heb een week niet geslapen. -schijterd, i know- (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Veel mensen zeggen dat hij heel eng is maar toen ik hem met een vriend ging kijken hadden we de slappe lachxD
    zo eng was hij echt niet


    Not all those who wander are lost

    Nog nooit gezien. Eerlijk gezegt, ook niet van plan. :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik werd bang van alles wat omviel(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb ook van een paar mensen gehoord dat hij slecht is. Ik heb eens dingen opgezocht van die film. Het is van de makers van ' The Blair Witch Project', dus ik snap héél goed dat die film slecht is. ( Of toch aan de slechtere kant.)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 20:58 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik vond het echt een kut film, hij was echt saai en niet eng. Maar ik wil deel 2 wel zien.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb 'm niet gezien want het lijkt me echt geen ruk aan.


    I live for the applause, you will die for it.

    hij is niet erg eng maar dat gene dat mensen zeggen dat ie eng is maakt het al eng vind ik.. er zitten soms ook schrikmomenten in en dat is soms best eng :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik vond er ook niks aan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik durf hem niet te kijken :$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb hem nog niet gezien. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    > Verplaatst naar 'film'.

    En ik vond er ook geen ruk aan :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    we hebben die met school gezien vorig jaar...en ik dacht op een bepaald moment dat het super spannend ging worden...bleek dat dat het einde was :8


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ATL schreef:
    Ik vond het echt een kut film, hij was echt saai en niet eng. Maar ik wil deel 2 wel zien.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 21:18 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bro schreef:
    Nog nooit gezien. Eerlijk gezegt, ook niet van plan. :'D


    effort never betrays you