• Een vriendin van me is verliefd op een vriend van ons. Maar het is soms zo irritant. Ik snap wel dat ze verliefd is maar het enige waar we over praten is die jongen. Dat heb ik haar ok verteld van ' Ja gaan we soms nog eens over andere dingen praten dan hij ? ' Ze had door dat ze een klein beetje obsessed werd. Maar uiteindelijk snap ik der wel. Maar ik kan niet tegen het feit dat ze zegt : ' soms ben ik op hem en soms ook niet ' terwijl ik sms'n heb staan van hoe verliefd ze wel niet is op hem.
    Maar mijn punt is : Ze wilt het dus toegeven aan hem. ( joepie ) Maar zeur een hele tijd door van : ' Ja wie weet is het een weddenschap ' en ' Het zou zo fout zijn '. Ik moest ook al vragen aan die jongen of hij haar leuk vond en zijn vaag antwoord was : Als ik ja zeg dan gaat iedereen lachen en als ik nee zeg ga je me uitlachen. sorry hoor maar dat betekent toch iets ? en ze geloofd niet dat hij op haar is , hoe moet ik haar dat laten doordringen ?



    Sorry dat ik dit zo vaag uitleg ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik snap wel dat je dat vervelend vind ;)

    Gewoon duidelijk tegen haar zijn, ze heeft haar roze bril op en die is niet gemakkelijk af te zetten :O Of die jongen moet het zelf tegen haar gaan zeggen. Dat had mij ook ervanaf geholpen bij mijn laatste crush ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Laat die jongen tegen haar zeggen wat hij van haar vind.


    -

    Duw haar subtiel in zijn armen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'