• gistermiddag zaten ik en mijn vriendin rustig in de trein opweg na huis. op een gegeven moment pakte ik haar hand vast en zie dat ik van haar hield. toen we bijna thuis waren kwam de condateur en zie dat we onse handen moesten scheiden,omdat andere passagiers hadden geklaagt. we hebben het toen maar gedaan om ruzie te voorkomen. maar toen hoorde ik een paar meisjes zeggen (ze dachten waarschijnelijk dat we het niet konden horen) net goed voor die potten,ik moest bijna kotsen ik kun ze wel slaan.......:@(6)

    C0RPSE schreef:
    Ö Wie klaagt er nou over zoiets onzinnigs? Als jullie nou opzichtig zaten te zoenen, oké.. Achja, mensen zijn ook zo lekker bevooroordeeld.


    Everything is worse without music.

    oke dat vind ik niet normaal.. ;$ wie gaat er nou om zoiets klagen ? ;o


    Life is a beautiful struggle

    C0RPSE schreef:
    Ö Wie klaagt er nou over zoiets onzinnigs? Als jullie nou opzichtig zaten te zoenen, oké.. Achja, mensen zijn ook zo lekker bevooroordeeld.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dit is eigenlijk een soort van discriminatie.
    Want als sommige met burka's ofzo in de trein mogen zitten mogen jullie best verliefd doen.
    Dit is discriminatie echt waar!
    Hier kan ik zo slecht tegen!

    NikkiPedia schreef:
    Lol dat is gewoon dom. Ze zijn waarschijnlijk gewoon facking jaloers dat niemand dat tegen hun zegt.


    precies

    Oh wat zijn we weer tolerant tegen over homo's in ons zo vrije Nederland...

    Pff, zielig.


    I am an idiot, I move.

    C0RPSE schreef:
    Ö Wie klaagt er nou over zoiets onzinnigs? Als jullie nou opzichtig zaten te zoenen, oké.. Achja, mensen zijn ook zo lekker bevooroordeeld.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    C0RPSE schreef:
    Ö Wie klaagt er nou over zoiets onzinnigs? Als jullie nou opzichtig zaten te zoenen, oké.. Achja, mensen zijn ook zo lekker bevooroordeeld.

    Dan vind ik dat je er nog niks over mag zeggen, als een meisje en een jongen zitten te zoenen ga je daar toch ook niet over klagen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    als je vriendin een jongen was geweest had niemand geklaagd stelletje rasisten (6)


    #WWED - What Would Emma Do?

    High schreef:
    (...)

    Ik doe mee :'D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Jammer dat ik er niet bij was, anders had ik die bitches echt wat aangedaan :Y)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    WTF? Hier is maar weer het bewijs,sommige mensen zijn echt gek in hun hoofd!
    Ik had het echt geweigerd om te doen en mijn vrij land riedeltje opgedreund. En die -piep-kinderen had ik ook commentaar gegeven.
    Belachelijk gewoon!dat zo iets gebeurd in de westerse wereld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall