• Okay ik moet nog steeds een songtekst maken voor een wedstrijd van Valerius en je kan het insturen tot 1 december!!!
    Nog maar 2/3 dagen dus...

    En nu ben ik dus nog al pissed en boos op een bepaald iemand en mijn beste vriendin is ook fan van Valerius en heeft haar tekst al ingestuurd en die weet er ook alles vanaf toen ze ging zei ik heel dramatisch: don't leave me!
    En toen zei zij: I don’t leave you forever, just for tonight!
    En dat vonden we een perfect zinnetje voor een songtekst voor mij, alleen nu zoek ik dus dingen die erbij kunnen en er ook echt bij passen zodat het een geheel word, want met 1 zinnetje gaat het dus niet lukken...

    En het moet bij het zinnetje I don’t leave you forever, just for tonight! passen want dat is echt precies hoe ik me nu ongeveer voel...

    Dus weten jullie nog wat zinnetjes waar ik misschien iets mee kan? (A)
    -Please want ik wil echt heel graag mee doen maar ik krijg maar geen inspiratie :/-


    dream, dare, fly!

    zou het niet beter klinken als het ‘Just for the night’ was?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Een relatie tussen vader en dochter ofzo?


    Life is hard and then we die

    Magikal schreef:
    zou het niet beter klinken als het ‘Just for the night’ was?


    Ja dat is ook nog een optie :)

    @PUKKELxDING
    Nee zoiets hebben ze al ene beetje, dit zinnetje was ook meer in het idee van iemand moeten vergeten / los laten / laten gaan die je eigenlijk niet wilt vergeten / los wilt laten / laten gaan...

    Topic voor het idee waar het een beetje over moet gaan... Ik kom alleen niet op de woorden en dingen die ik wil zeggen / erin wil hebben, vandaar


    dream, dare, fly!

    ìk vint just for the night ook mooier klinken

    tomrow you can hold me tight ?


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Just believe i come back for you.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Waking up, while i'm right next to you?


    Big girls cry when their hearts are breaking