• Hooi Mensen ik heb met RememberXme gesrpoken aka Jacksessed
    Zij had een topic over een operation beautifull filmpje en die heeft ze ook gemaakt hieronder het bericht in het paars.


    Lieve Q mensjes,
    Ik ben het Kim, Aka Jacksessed aka RememberXme. Hope you still remember me, hihi. Ik was al een hele tijd bezig met een filmpje voor OB -Operation Beautiful- toen ik van Q af ging -ben niet terug, ik ken diegene die dit bericht plaats ;-) - heb ik toch besloten het filmpje te maken omdat jullie allemaal stuk voor stuk mooi en geweldig zijn, en ik wil heel graag dat jullie dat weten, ik vond het jammer dat ik niet meer foto's het gekregen maar het is toch een mooi filmpje geworden. Ik wil jullie heel erg bedanken voor de foto's, en niet vergeten, jullie zijn allemaal mooi op jullie eigen manier!

    Klik Hier!
    <3<3<3 Dikke knuffel, Kim <3<3<3
    .



    aaw mooi filmpje <3


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Ik ga morgen avond kijken =) deze pc vind youtube niej lief


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik schop het topic even omhoog zodat alle users die meededen het filmpje kunnen zien

    Aww, echt een mooi filmpje ^^

    Hij is echt heel mooi geworden(:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    jeej, ik sta erin.:Y)

    Ik heb hem gekeken en hij is geweldig =)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het is echt een mooi filmpje geworden :3!!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    leukk gemaakt :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Loveless schreef:
    Aww, echt een mooi filmpje ^^


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'