• Ik heb een heel lieve, leuke vriend.
    Maar soms krijg ik zo’n onzeker gevoel bij hem.
    Zoals vandaag heb ik een ontzettende ruzie gehad met één van mijn beste vrienden, maar vervolgens vertel ik het hem niet omdat hij er nooit zoveel interesse in toont.
    Laatst vertelde ik hem iets over mijn familie, hij antwoordde slechts met ‘o’.
    Hij verteld me altijd dat de dagen met zijn vrienden/vriendinnen geweldig zijn, maar wanneer ik erbij ben heb ik het gevoel alsof het een beetje een dooie boel is.
    Vervolgens verteld hij me wel dat hij ontzettend veel van me houdt en me echt niet kwijt wil.
    Ik snap hier niet zoveel van..
    Weet iemand misschien hoe ik hier mee om moet gaan?
    Ik voel me er erg rot over namelijk!

gewoon even erover praten met hem
    niet bang zijn als hij echt van je houd wordt hij daar niet gek van (flower)

#WWED - What Would Emma Do?

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik heb toen gewoon besloten om hem verder met rust te laten en hem maar te laten smsen als hij dat wilde, en wanneer hij wilde komen, kwam hij maar. Uiteindelijk liep dat uit op het feit dat hij vreemdging, het daarom uitmaakte, en vervolgens tegen iedereen loopt te zeggen dat hij helemaal niet vreemdging. Is trouwens stom van hem dat hij het heeft toegegeven tegen zijn ex, want dat is een goeie vriendin van me tegenwoordig :P

Life is hard and then we die

Ik zou het gewoon aankaarten. Ik persoonlijk kan redelijk veel hebben, maar ik zie steun aan je partner toch echt als een vereiste. Hierdoor laat je partner blijken dat hij om je geeft, dus vandaar dat het bij mij erg gevoelig ligt.

No growth of the heart is ever a waste

Misschien weet hij niet goed wat zeggen?
    Anyway, praat er gewoon over met hem, misschien heeft hij niet eens door dat hij iets fout doet.

Home is now behind you. The world is ahead!

Ga iets actievols doen.
    Als jullie relatie zo saai blijft,is dat teken dat er iets verkeerd is en akn je er miss beter een eind aan maken..

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

vertel het hem en praat erover...
    xx<3

Only those who listen can hear

Jullie moeten erover praten, als hij echt om je geeft luisterd hij.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

nerveus schreef:
    Jullie moeten erover praten, als hij echt om je geeft luisterd hij.

En anders is hij,hoe afgezaagd het ook klinkt, jouw niet waard.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Het is wel een jongen, he. Die zijn niet zo geïnteresseerd in gevoelens enzo en zijn erg lichtgeraakt als het om hun vriendengroep gaat.
    Maar als jij je er niet lekker bij voelt, praat dan met hem.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.