• Ja mijn pinpas deed het net niet, ik was even iets voor sinterklaas aan het kopen en toen wou ik dus pinnen aan de kassa doet dat ding het niet. Nou moet ik dus vanavond naar de bank om een nieuwe te vragen maar als je dan aan de kassa staat is het best wel lullig als je pinpas het ineens niet doet, gelukkig ha ik verder wel genoeg geld maar toch..

    Iemand al wel eens gehad?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja zo vaak, ik neem de moeite nniet om een nieuwe aan te vragen dus pin ik tegenwoordig alles gewoon uit de muur.

    Heb je misschien meer dan 150,- gepint? Dat kan ik iig niet? Dus het kan ook daar aanliggen. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik betaal alleen contant :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kan per week 150 euro pinnen en ja, ik heb het dus weleens gehad als ik kleding ging kopen. Dan staat er iets van pas wordt niet geaccepteerd ofzo op het pinapparaat.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bro schreef:
    Heb je misschien meer dan 150,- gepint? Dat kan ik iig niet? Dus het kan ook daar aanliggen. (nerd)

    Zoveel geld pin ik nooit.:Y) Dus nee.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Haha. genant (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    dat idd genant XD Ik wou een vest kopen en toen had ik de verkeerde pincode ingetoetst en wist ik mn echte niet meer ;$

    Ik heb wel ooit gehad dat ik gewoon niet genoeg geld op m'n rekening had staan. Dat was wel genant in de winkel haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Jap, dat had ik laatst :'D Maar ik word er niet anders van. Heb die dag daarna de bank opgebeld en kreeg een paar dagen later mijn nieuwe pas. _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    nooit gehad:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RoseDestiny schreef:
    nooit gehad:Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    nerveus schreef:
    Ik betaal alleen contant :Y)