• Hee, ik moet voor school een tekst schrijven. Over een zelfgekozen onderwerp. Ik heb het onderwerp boeken gekozen.

    Alleen heb ik nu jullie hulp nodig bij het beantwoorden van een aantal vragen, omdat ik toch wel de mening van mensen nodig heb. Dus als jullie deze willen antwoorden zou ik jullie uberlief vinden!

    Je kan een boek lezen, of digitaal een boek lezen:
    Hoe denk jij over deze beide manieren?

    Van welke manier maak jij het meest gebruik?

    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen?

    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?


    Alvast heel erg bedankt. Jullie krijgen een denkbeeldig koekje als jullie antwoord geven (A)

    Xx<3


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Je kan een boek lezen, of digitaal een boek lezen:
    Hoe denk jij over deze beide manieren?

    - Ik vind een 'gewoon' boek lezen fijner, omdat het wat materialistischer is. Ik heb dan het gevoel dat ik meer het boek ingezogen kan worden. Maar 's avonds lees ik wel vaak op mijn telefoon een boek om mijn ouders niet wakker te maken met het licht.

    Van welke manier maak jij het meest gebruik?
    - Gewone boeken.

    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen?
    - Zonder boeken zou het saai worden, en niet iedereen heeft altijd toegang tot het internet. En daarbij krijg ik hoofdpijn als ik te lang naar een scherm staar, en dan zou ik dus niet langer dan 2 uur achter elkaar door kunnen lezen. En dat kan niet bij een boek.

    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?
    - Fantasy en Realistisch. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Je kan een boek lezen, of digitaal een boek lezen:
    Hoe denk jij over deze beide manieren?

    Ik vind het zoizo fijner en leuker om gewoon een boek te lezen. Heb wel een keer digitaal een boek gelezen maar een gewoon boek vind ik meer hebben...
    Van welke manier maak jij het meest gebruik?
    Gewoon een boek lezen
    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen?
    Ik vind boeken wel nodig hoor. Je kan een boek ook gewoon meenemen en dan lezen. Digitaal niet altijd.. en als je geen stroom hebt zit je -_-
    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?
    Fantasiee<'3 en ook wel lovestory's xD


    Jump and touch the sky.

    Je kan een boek lezen, of digitaal een boek lezen:
    Hoe denk jij over deze beide manieren?

    Ik hou van boeken lezen of digitaal het is alle twee leuk! Behalve als je niks van het verhaal snapt



    Van welke manier maak jij het meest gebruik?

    Digitaal ik doe veel met de computer. En Als je hier iets wil lezen dan kan iedereen te gelijk lezen en bij de bieb moet je vaak wachten op je boek.
    En ik vindt bieb boeken vies! (Er zitten altijd punniken en snot in enzo ;()

    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen? Ze zijn nodig! Anders doe je alles met de computer

    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?

    Romantiek en waargebeurd. Ik vind het ook vaak mooi als de hoofdpersoon dood gaan in het verhaal.


    -

    Hoe denk jij over deze beide manieren?
    Ik vind boeken lezen het handigste omdat je een boek overal kan lezen. Lezen op het internet is ook fijn omdat je dan meer mogelijkheden hebt (zoals hier op Q).
    Van welke manier maak jij het meest gebruik?
    Vroeger las ik veel meer boeken maar de laatste tijd zit ik meer op Q en lees ik dus meer op internet.
    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen?
    Boeken zijn nodig want veel mensen krijgen hoofdpijn van te lang naar een scherm te staren. Ik zou het handig vinden als er zo iets word uitgevonden waardoor je met 1 klik een verhaal dat op internet staat in boekenvorm krijgt. zo een soort digitaal boek dat leeg is maar dat je met 1 klik er een hele tekst op kunt zetten via je pc. maar het moet wel papier zijn. Zo een beetje als het dagboek in HP 2 snap je?
    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?
    Fantasie, romans, SF en thriller, maar niet te eng.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Je kan een boek lezen, of digitaal een boek lezen:
    Hoe denk jij over deze beide manieren?

    Ik lees liever het boek zelf, omdat boeken iets ouderwets hebben. Digitale boeken zijn iets moderns. Bij een echt boek heb ik meer het idee dat ik echt aan het lezen ben en dat ik even de wereld van nu achter me kan laten en even ergens anders aan kan denken. Bij digitaal lezen zit je toch vast aan de tegenwoordige technologie en dat heb ik minder bij een echt boek.
    Van welke manier maak jij het meest gebruik?
    Een gewoon boek lezen.
    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen?
    Ik heb het idee dat het nog wel nodig is, maar vooral omdat het onze gewoonte is om overal boeken van te maken. Natuurlijk kan alles via internet, maar ik denk niet dat mensen zich zo erg gaan scheiden van gewone boeken en andere gewoonten naast internet.
    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?
    Alles waarin vreemde wezen voorkomen zoals SF en fantasy. Horror en thriller vind ik ook wel leuk.


    To live would be an awfully big adventure

    Je kan een boek lezen, of digitaal een boek lezen:
    Hoe denk jij over deze beide manieren?

    Boeken worden al eeuwen op papier geschreven/gedrukt en het heeft iets moois, wat een E-book totaal niet heeft. Voor schoolboeken enzo zou het handig zijn, maar ik lees veel liever een gewoon boek. Al is het maar omdat een boek veel persoonlijker is dankzij ezelsoortjes en dat soort dingen.

    Van welke manier maak jij het meest gebruik?

    Van boeken, E-books vind ik maar niks.

    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen?

    Ik vind juist dat we alles gewoon op papier moeten bewaren en lezen, dus ik vind boeken inderdaad nog nodig. Het is gewoon veel mooier en fijner om een boek te lezen.

    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?

    Fantasy, romans en humoristische boeken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je kan een boek lezen, of digitaal een boek lezen:
    Hoe denk jij over deze beide manieren?
    Ik vind "echte" boek toch wat leuker dan digitaal. Het voordeel aan digitaal is wel weer dat véél meer mensen zo hun verhalen kunnen laten lezen. Ik stem voor allebei dus (':

    Van welke manier maak jij het meest gebruik?
    Allebei, ik zit dus veel op Q. Maar ik lees ook altijd elke avond een boek.

    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen?
    Ik vind wel dat boeken moeten blijven.

    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?
    Alles eigenlijk wel. Als het een goed verhaal is, en het interesseert me,dan lees ik het. Hihi moeilijk te benoemen dus.


    Alleen maar tranen van geluk

    Je kan een boek lezen, of digitaal een boek lezen:
    Hoe denk jij over deze beide manieren?
    een gewoon boek.digitaal is op een beeld scherm lijkt mij optenduur vermoeiend voor de ogen :/

    Van welke manier maak jij het meest gebruik?
    en gewoon boek met papier dus xD

    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen?
    ik vindt dat boeken moeten blijven bestaan.

    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?

    Fantasy en Realistisch en trillers _O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hoe denk jij over deze beide manieren?
    Ik vind een gewoon boek fijner, het is toch echter (vind ik)
    Van welke manier maak jij het meest gebruik?
    Gewone boeken
    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen?Ik vind gewone boeken nodig, ik vind het ook veel gezelliger staan als iedereen een boek leest dan achter de computer zit.
    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?fantasie boeken


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Je kan een boek lezen, of digitaal een boek lezen:
    Hoe denk jij over deze beide manieren?
    Ik vind het fijn om een boek in mijn hand te houden, de bladzijdes om te slaan en het ècht te lezen. Digitale boeken vind ik irritant en lelijk. (:
    Van welke manier maak jij het meest gebruik?
    Nou, ik denk dat dat wel duidelijk is, ik lees boeken altijd echt normaal.
    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen?
    Nee, ik vind boeken heel erg nodig, want als ik alles op internet zou moeten lezen, zou mijn hoofd uit elkaar spatten van dat lichtgevende beeldscherm.
    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?
    Ik houd erg van detective verhalen, of romantische, maar niet tè. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Je kan een boek lezen, of digitaal een boek lezen:
    Hoe denk jij over deze beide manieren?

    ik vind dat als je een boek leest, je ook het boek moet lezen, niet op internet,
    als je op internet leest heb je ook niet het echte gevoel wat je bij een boek wel hebt. bij een boek kan ik me ook beter concentreren en ben ik beter in het verhaal.

    Van welke manier maak jij het meest gebruik?
    gewone boeken

    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen?
    als boeken ook worden afgeschaft neemt internet alles over haha, ik vind het ook fijner om gewoon een boek te lezen in plaats van op je scherm te kijken.

    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?
    thriller, in ieder geval iets met spanning.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 14:13 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Je kan een boek lezen, of digitaal een boek lezen:
    Hoe denk jij over deze beide manieren?

    Ik las altijd liever boeken maar vind digitaal lezen ook steeds beter worden. Zeker sinds de komst van de eReader.

    Van welke manier maak jij het meest gebruik?
    Ik lees nog steeds meer boeken.

    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen?
    Ik vind boeken wel nodig. Gewoon omdat je dan vrijer bent om ergens te gaan zitten. Maar ik denk wel dat als er echt goede eReaders komen, boeken wel wat meer overbodig worden.

    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?
    Fantasy en thriller

    Je kan een boek lezen, of digitaal een boek lezen:
    Hoe denk jij over deze beide manieren?

    Zelf lees ik liever een echt boek, dan dat ik het digitaal lees, omdat het 'echter' voelt en het fijner is om met een boek in je handen te zitten dan met een E-reader.

    Van welke manier maak jij het meest gebruik?
    Van gewone boeken, ik gebruik helemaal geen E-reader.

    Vind jij boeken nog nodig, of denk je: Men gaat maar via internet lezen? Zelf vind ik boeken nog wel nodig, maar ik denk wel dat in de toekomst bijna iedereen digitaal gaat lezen.

    Wat voor thema is het meest geliefd bij jou?
    Fantasy (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)