• Bij de HEMA zijn nu de 4-in-1 schrijfblokken in de aanbieding. Ze hebben een harde kaft waardoor je er makkelijk stickers op kan plakken met de naam van de tabs, of je zet ze op de tabs zelf. :P Je kan de tabs eruit halen en verplaatsen en het papier drukt niet door. Ik heb er op dit moment 3, zodat al mijn vakken een apart plekje hebben in de schriften. Als je de tabs ordent op je rooster, is je tas veel minder zwaar. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 18:24 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat een genieën bij de HEMA. _O_


    ars moriendi

    Dat is inderdaad heel handig, maar ik heb voor maar één vak boeken nodig -en maar één schrift- omdat we op school veel van de lessen op de laptop doen. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb vandaag 2 blokken transferpapier en 2 witte shirts bij de hema gekocht. Was erg goedkoop uit ;D

    Ringmap... jippie. Denken ze weer eens aan de linkshandigen.
    Ik gebruik toch liever schriftjes, want ik ben bang dat zo'n mapje snel vol zit met aantekeningen. Alhowel het wel handig is voor vakken waar je niet zoveel schrijft


    Today will be Girl's Day party with you~

    haha, die heeft mn friend sinds gister.
    & ik was ook al van plan ze te kopen ( :


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ga gewoon naar de action, heb je precies dezelfde(4 in 1) + ook nog in een kleinere formaat.


    La credenza è una medicina contro il timore

    SunshineXJes schreef:
    Lang leven de Hema (:


    Life is a beautiful struggle

    3 schriften wegen net zoveel als 1 zo'n dik blok.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn rooster veranderd nog weleens (hoewel het dit jaar wel meevalt, maar afgelopen jaar kregen we echt 6 verschillende roosters ofzo) en ik ben er waarschijnlijk niet handig genoeg voor(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    SunshineXJes schreef:
    Lang leven de Hema (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    RINGDINGDONG schreef:
    Ringmap... jippie. Denken ze weer eens aan de linkshandigen.
    Ik gebruik toch liever schriftjes, want ik ben bang dat zo'n mapje snel vol zit met aantekeningen. Alhowel het wel handig is voor vakken waar je niet zoveel schrijft


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stamppot schreef:
    3 schriften wegen net zoveel als 1 zo'n dik blok.

    Dacht dat het aan mij lag :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stamppot schreef:
    3 schriften wegen net zoveel als 1 zo'n dik blok.

    het bespaart ruimte. (:


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind mijn schriften niet zwaar, maar ik raak ze altijd kwijt D:
    Maar ik ga er zeker zo'een kopen want dat is vet handig ;o


    Hope goes lost but never dies.

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    het bespaart ruimte. (:

    Dat schrijfblok is sowieso dikker, en ik stop mijn schriften altijd in mijn boek, dus dan merk je het al helemaal niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.