• Ja ik ben vandaag een zoektocht begonnen naar mezelf, al een tijdje zit ik niet zo lekker meer in mijn vel omdat ik me verander voor anderen, en nu ga ik mezelf dus weer terugzoeken.

    Wie heeft ook eens naar zichzelf gezocht en gevonden?:Y)
    En tips zijn altijd handig natuurlijk.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben trots op je ;) Dat is iets heel moois, als je zoiets doet :)


    Life is hard and then we die

    Ik eerlijk gezegd niet echt opzoek naar mezelf nu, maar uiteindelijk vallen vast alle puzzelstukjes op hun plaats.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    C0RPSE schreef:
    Ik ben nog verdwaald.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat is.... Diep..


    *insert philosophical cringe expression here*

    Misschien heb je jezelf op het nachtkastje laten liggen? Ik was mezelf ook een keer kwijt, en toen bleek me al die tijd gewoon bij me te hebben.
    Sorry, ik vind het gewoon een rare uitdrukking :'D Pubers moeten zichzelf zowiezo nog 'vinden'.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben mezelf nog nooit kwijt geraakt??? Ik heb geen idee hoe je dat kan en als je je zelf kwijt zou raken hoe merk je dat verder dan? En hoe vind je het weer terug?? :$

    Ik ben mezelf.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik ben mezelf aan het veranderen. Ik zit nu tussen 2 periodes in. Dus ik zoek nu uit wat ik fijn vind, sluit dingen af van mijn vorige periode -ik moet nog 1 ding afsluiten..- en dan kan ik volop verder.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Soms heb ik van die dagen dat ik mezelf gevonden heb en soms heb ik van die dagen dat ik mezelf weer kwijt ben. Maar over het algemeen heb ik mezelf denk ik wel gevonden.

    http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/zoek-jezelf/1001004000971013/index.html

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 18:43 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik denk eigenlijk niet dat jezelf ooit echt goed leert kennen.
    Natuurlijk weet je dingen over jezelf, maar er zij dingen die je altijd pas later ontdekt ofzo. :3


    Alleen maar tranen van geluk

    ben hopeloos verdwaald in een doolhof van me zelf..:X


    Not all those who wander are lost

    Gewoon wachten... Het komt denk ik wel van zelf, het heeft alleen véél tijd nodig.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb mezelf al bijna gevonden xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Marshmellow schreef:
    Gewoon wachten... Het komt denk ik wel van zelf, het heeft alleen véél tijd nodig.

    Bij mij niet, geloof me maar :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb mezelf gevonden...
    Maar al m'n oude vriendinnen vinden me nu een bitch! Omdat ik niet meer het aardig meisje bent dat van roos hou.(dance)
    But I don't care!(yeah)
    Ik heb mezelf gevonden en ik ben er blij mee dat ik mezelf kan zijn.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'