• Een ponny (voor in mijn haar dan eh) lijkt me echt super vet, alleen ik weet niet of het mij wel staat. Dus nu durf ik het eigenlijk niet echt te nemen.
    Weet iemand hoe ik kan kijken of het mij wel staat? Ik heb daarnet mijn haar zegmaar een beetje naar voren gekamd en dan dubbelgevouwen om te kijken hoe het eruit ziet, maar dan krijg ik echt geen goed beeld van, omdat het helemaal bol wordt.
    Iemand tipssssss?


    Never give up on things that make you smile.

    Als je de volgende keer bij de kapper bent kun je vragen of het bij je past, die zou het wel moeten weten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou het idd ook aan de kapper vragen, maar als je het echt graag wilt zou ik het gewoon doen; er is niemand die je tegen houdt. (denk ik.)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ^^ Ja, dat was ik ook al van plan, maar die komt pas over 3 weken en eigenlijk wil ik het nu al wel weten, haha. :$

    ^ Klopt, niemand houdt me tegen, maar ik zelf ben degene die niet durft haha. Stel je voor dat het me niet staat! O.o

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 18:06 ]


    Never give up on things that make you smile.

    je kan ook face in hole ofzo proberen hahaha.
    komen soms hilarische dingen uit maar misschien kan je het zo beter zien?
    dan moet je wel een beroemd iemand hebben hoe jij je pony graag wilt.
    en ik zou het voor zekerheid ook nog aan de kapper vragen!
    en als je het leuk lijkt, moet je het gewoon doen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou het gewoon doen :Y)
    ALs het lukt is het leuk,mislukt het heb je nog járen iets om over te lachen =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Een ponny staat iedereen, je moet alleen de goede vorm knippen.
    Doen dus x)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Doe het gewoon :p
    Ik heb het ook al bijna 2 jaar, en heb er geen spijt van =)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 13:05 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Bij mij zei de kapper dat 't mij waarschijnlijk niet zou staan 8D Maar toen heb ik 't toch gedaan ;p En echt wel dat 't mij staat ^.^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wou het eerst ook maar dan heb ik mijn haar maar op laagjes laten knippen en op een punt ,, en dat was ook mooi xà


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Square schreef:
    Als je de volgende keer bij de kapper bent kun je vragen of het bij je past, die zou het wel moeten weten. (:


    Don't dream your life, live your dreams.

    Gewoon doen. Mocht het niet staan, dan heb je nog altijd speldjes. Je pony groeit zo weer aan hoor. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Photoshop, kun je een foto van jezelf bewerken. Anders gewoon advies vragen bij de kapper?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.