• Me: 0fcourse
    You?


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Desecrate schreef:
    Ofcourse not.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    tuurlijk,
    hij is geweldig!

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 12:28 ]

    Desecrate schreef:
    Ofcourse not.

    ja en nu kunnen we ook zo beginnen. heeft tokio hotel alle prijzen verdiend. ja tuurlijk hebben ze dat. elke artiest verdient het om waardigeheid te krijgen. iets wat veel mensen nog niet begrijpen.

    loveprinses schreef:
    ja en nu kunnen we ook zo beginnen. heeft tokio hotel alle prijzen verdiend. ja tuurlijk hebben ze dat. elke artiest verdient het om waardigeheid te krijgen. iets wat veel mensen nog niet begrijpen.

    Ze verdienen het vast wel, ja.
    Maar waardigheid is iets anders dan een miljoen 'verliefde' pre-pubers die massaal op Justin Bieber gaan stemmen, waardoor hij prijzen wint die eigenlijk bijvoorbeeld Lady Gaga had kunnen/moeten winnen. Want iedereen weet dat die meisjes meestal niet kijken naar de diepere kwaliteit van zijn muziek, maar naar hoe schattig zijn haar is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, ik kan me zo even niet bedenken welke niet.


    live the life you love

    Bullshit schreef:
    (...)
    Ze verdienen het vast wel, ja.
    Maar waardigheid is iets anders dan een miljoen 'verliefde' pre-pubers die massaal op Justin Bieber gaan stemmen, waardoor hij prijzen wint die eigenlijk bijvoorbeeld Lady Gaga had kunnen/moeten winnen. Want iedereen weet dat die meisjes meestal niet kijken naar de diepere kwaliteit van zijn muziek, maar naar hoe schattig zijn haar is.



    goed misschien dat een kwart van zijn fans dat doen ja. maar er zijn ook fans die dieper gaan dan alleen zijn looks. ok neem bv bullet for my valetine en tokio hotel allebie twee geweldige bands. ze zijn beide voor de mtv awards genomineerd voor beste band. dan kan ik je nu al vertellen dat Tokio hotel gaat winnen. wrm? om het simpele feit dat ze gewoon betere looks hebben dan BFMV. en ja dat is oneerlijk. maar ik denk dat er ook fans zijn die dieper kijken.

    Genius schreef:
    Hahaha zo hard van niet :'D


    ....

    jup!


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    I really don't care.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nee. Ik wed dat als hij een dikke, kale, lelijke jongen zou zijn, hij lang niet zoveel prijzen gewonnen zou hebben.

    JHAA!


    Believe.

    Ergens niet omdat hij ook meerdere fans heeft die elke dag opnieuw op hem stemmen.
    Maar ergens wel om zijn talent....


    The happiest girl

    Nee (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Soldier schreef:
    Hij heeft talent. Daar kijk ik niet om heen.
    Hij verdiend het.


    Ik vind dat hij echt geen talent heeft. Hij kan misschien wel zingen maar er zijn veel meer mensen die ook veel beter kunnen zingen en écht talent hebben en niet zo vewaand zijn x.x

    Hij verdiend het niet :'D