• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Neem een pauze van een uur en begin daarna weer. Om alles te gaan overhaasten schiet ook niet op.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ken het gevoel. Heb dat momenteel ook hard. Maar dan denk ik aan de vakantie volgende maand. Dan gaat het wat beter.

    Je moet af en toe gewoon een rustpauze nemen. Zet een raam open, ga de trap even op en af, ga even naar buiten,..


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Adem even rustig in en uit en kijk hoeveel steun je hier al krijgt! Meid, jij komt er wel. Neem even een break en begin met een frisse start. Kop op, een dip kan gebeuren, maar je moet jezelf er niet door laten ondersneeuwen. Heel veel succes, maar het komt allemaal goed, zolang je er zelf maar in gelooft. En dat moet je op dit moment zeker doen!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Thank you.
    Het vervelende is dat ik een aantal opdrachten heb waar ik zo verdomd hard aan werk en er geen flikker verbetering in komt. Ik kom letterlijk vast te zitten. En met een Photoshop die bijna verloopt wordt het ook niet prettiger.
    Zal m'n best doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Carcass schreef:
    Ik ken je niet echt, ik weet niet wat voor opleiding je doet & ik weet niet waarom, maar; het lukt wel.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Sniper schreef:
    Thank you.
    Het vervelende is dat ik een aantal opdrachten heb waar ik zo verdomd hard aan werk en er geen flikker verbetering in komt. Ik kom letterlijk vast te zitten. En met een Photoshop die bijna verloopt wordt het ook niet prettiger.
    Zal m'n best doen.
    Heb je al met een professor/leraar of een mentor o.i.d. gepraat?


    Life is hard and then we die

    Sam, zolang ik je nu al ken -al is dat niet, of niet lang geloof ik haha- weet ik dat je dit kan, geloof me. Vertrouw in jezelf en pak het 'probleem' zoveel mogelijk aan. Ik heb ook moeite met school maar nu gaat het goed. Ik lig vroeg en bed en ik zorg dat ik alles al af heb.. Al doe ik Havo, al maakt dat niet veel uit lijkt me. Een ding is gewoon belangrijk en dat is dat je het kan!

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 19:21 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Sid schreef:
    Iemand als jij komt er wel, niet bang zijn <3


    If we had not a soul, music would have created it.

    Poseidon schreef:
    Sam, zolang ik je nu al ken -al is dat niet, of niet lang geloof ik haha- weet ik dat je dit kan, geloof me. Vertrouw in jezelf en pak het 'probleem' zoveel mogelijk aan. Ik heb ook moeite met school maar nu gaat het goed. Ik lig vroeg en bed en ik zorg dat ik alles al af heb.. Al doe ik Havo, al maakt dat niet veel uit lijkt me. Een ding is gewoon belangrijk en dat is dat je het kan!

    Dat is het kloterige: havo en hbo is een wereld van verschil en daar kom ik nu op een heel pijnlijke manier achter. Nu is het alweer hetzelfde verhaal als gister. Jankend achter de pc en een moeder die het geen flikker kan schelen. Waar ze vroeger nog een arm om me heen sloeg, kan ik het nu wel schudden.
    Verslagen. Ja, zo voel ik me. Niet zo'n beetje ook. Ik heb altijd gedacht dat ik wel een redelijk sterk persoon was, maar ik heb het mis. I'm a big goddamn failure. Ja, ik zeg het toch.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Heb je al met een professor/leraar of een mentor o.i.d. gepraat?

    zojuist een mail verzonden


    No growth of the heart is ever a waste

    gwn door zetten. :>


    Don't dream your life, live your dreams.

    je kan het heus wel, als je er maar helemaal voor gaat! ik had vorige zomer net hetzelfde , ik had 8 herexamens dus mijn zomervakantie was echt verneukt , maar het is mij gelukt en precies omdat anderen zeiden dat ik het niet kon! maar ik was geslaagd en iedereen stond vol ongeloof naar mij te kijken! blijf vooral altijd kalm : )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Begin bij het begin en werk er rustig aan door. Ik ken jou niet goed, maar ik weet wel dat als jij iets doet, je fantastisch werk levert, en dit keer gaat het echt niet anders zijn! Heel Q gelooft in jou en steunt je!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Sniper schreef:
    (...)
    Dat is het kloterige: havo en hbo is een wereld van verschil en daar kom ik nu op een heel pijnlijke manier achter. Nu is het alweer hetzelfde verhaal als gister. Jankend achter de pc en een moeder die het geen flikker kan schelen. Waar ze vroeger nog een arm om me heen sloeg, kan ik het nu wel schudden.
    Verslagen. Ja, zo voel ik me. Niet zo'n beetje ook. Ik heb altijd gedacht dat ik wel een redelijk sterk persoon was, maar ik heb het mis. I'm a big goddamn failure. Ja, ik zeg het toch.

    Oke, zo moet je dus echt niet over jezelf praten. En ik ken je niet, maar ik wéét dat je dat niet bent. op het moment voel ik me ook behoorlijk vreselijk omdat mijn eigen verdomde vader me gewoon opzettelijk kwetst >.< Gewoon doorzetten en positief blijven denken! Jaja het is ongelovelijk frustrerend als je heel hard aan opdrachten werk maar er geen verbetering in komt, maar je moet echt gewoon doorzetten! Succes (flower)

    *Geeft dikke knuffel aan Sniper*


    Travel far enough, you'll meet yourself