• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vraag klasgenoten om hulp? Er zijn er vast wel een paar met meer ervaring die je vast een keertje willen helpen en dingen uitleggen.


    Your make-up is terrible

    Pak het probleem bij de wortels aan. En verlang vooral niet teveel van jezelf.
    Dat is het enige wat ik ervan kan maken..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lieve Sam, jij gaat even heel goed naar mij luisteren nu.
    Want jij kan het dus mooi wel!!! Er is altijd even een periode dat het niet zo lekker gaat. Dat ligt helemaal niet aan jou lieverd. Het is ook allemaal anders, en het is ook allemaal wennen. Logisch dat het dan even niet zo lekker gaat, zoveel veranderingen!
    Jij bent ontzettend slim, creatief, zelfverzekerd; Sam jij kunt dit!!! Wees niet bang om hulp te vragen, als je het allemaal alleen zou moeten doen dan kom je er ook niet uit.
    Het komt allemaal goed lieverd <3 Je kunt het, je kunt het, je kunt het!!!


    Life is hard and then we die

    Je kan het wel!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik ken je niet echt, ik weet niet wat voor opleiding je doet & ik weet niet waarom, maar; het lukt wel.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Iemand als jij komt er wel, niet bang zijn <3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Come on Sem, you can do it! Je bent een bikkel, dus dit gaat ook wel goed komen! <3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Je kan het echt wel! Geloof me. Ik heb ook een kut periode gehad, thuis en op school en daar leed/lijd mijn school nog steeds onder. Maar echt, gewoon je best blijven doen en hulp vragen aan klasgenootjes, dan kom je er echt wel <3

    Ook al ken je me niet echt goed, je kan altijd met me praten. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sid schreef:
    Iemand als jij komt er wel, niet bang zijn <3


    Hope goes lost but never dies.

    Je kunt het. Ik geloof tenminste in je. Vecht er voor en geef nooit op.


    Stieken heb ik precies het zelfde mijn moeder zei dit tegen mij ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hey,sgat,
    Niet opgeven. Kijk naar alles wat je al hebt gedaan. En uiteindelijk is het toch altijd goed gekomen? Dat gaat het nu ook doen! Wees niet bang om hulp te vragen en neem pauze als het even niet meer gaat.
    Het lukt je wel =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het zit in de naam, want ik heb momenteel precies hetzelfde.
    Maar luister even, je kunt het wel. Het lijkt misschien even alsof het allemaal fout gaat, maar het is ook allemaal wennen. Je kunt het, ik weet het zeker. En je moet wat meer in jezelf geloven, dat lost al een groot deel op. Dus ga er positief in staan en het zal allemaal helemaal goed komen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Je kunt het wel. Niet opgeven, gewoon hulp vragen aan een klasgenoot of desnoods bijles nemen; als je het wilt, dan lukt het ook. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *knuffelt en geeft een choco reep* (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Adem diep in; geloof in jezelf.
    Ik ken je niet, maar ik weet dat je het wel kan. Iedereen heeft wel eens een dipje, en jij zit er helaas nu middenin. Maar volgende week, misschien zelfs morgen gaat alles beter. Las even een pauze in, slaap vroeg zodat je geoneog nachrust hebt en ga pas aan het werk als je kalm bent. Stressend werken werkt niet.
    (flower)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.