• Gewoon in z'n geheel niet. Op school gaat het allemaal maar redelijk, niet speciaal goed en ik heb vandaag weer twee onvoldoendes terug gehad. Mijn klas is ook niet spetterend leuk, want er zijn van die mensen die echt beledigend doen. Door hun voel ik me wat ongemakkelijker in de klas en daarom voel ik me ook steeds lelijker.
    Het is niet dat ik ooit echt heel knap gevonden heb, maar ze zijn zo beledigend dat het gewoon bijna pijn gaat doen.

    Weet iemand iets wat ik kan gaan doen, om me beter te laten voelen? (flower)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 21:41 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee sorry,ik heb zelf ook niet zo'n goede maand.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    je moet je betere kanten gaan bekijken, misschien heb je hier niks aan, maar het kan helpen. en met dat schrijven. ik heb ook verhalen die niet vaak gelezen worden, maar toch vind ik het leuk. gewoon blijven doen.
    misschien heb je hier niks aan maar ik zeg het toch x)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 21:24 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    muziek luisteren . ik zoek nu ombekende maar leuke muziek xD (verslavend)

    ik heb ook een slechte maand. met mijn klas (allemaal tuttjes)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Achh...
    1. Je moet je nix van die mensen in de klas aantrekken, ga je focussen op het gene dat ECHT belangrijk is...
    2. IEDEREEN is knap, maar op z'n eigen manier..
    3. Ga elke dag een uurtje meer leren, ( dit heb ik zelf ook gedaan en heb al 3 van de 5 onvoldoendes opgehaald )

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt (flower)

    Als ik het eens wist...
    Ik voel mezelf ook niet zo goed de laatste tijd, en ik weet niet wat ik er tegen moet doen, ik heb dus ook niet echt tips...
    Positief blijven denken, zou ik zeggen, maar dat is wel echt gewoon erg moeilijk.

    Heel veel succes, in ieder geval!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Lieve, lieve, Sanne. Als je je lelijk voelt, kan ik je al zeggen dat toen ik jou foto zag, ik je een heel mooi meisje vond. & Trouwens, iedereen heeft zo zijn ups & downs. Misschien leren we er wel van? Sterkte, hoor. & Als je geen zin hebt in het schrijven, dan neem ik het wel weer eens een hoofdstukje over, hehe. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Exercitus schreef:
    Nee sorry,ik heb zelf ook niet zo'n goede maand.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Kan ik verder typen zonder te schelden? Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ahhh.
    Door dat het slechter gaat op school moet je je echt niet slecht gaan voelen.
    Haal het gewoon snel op en je bent er weer van af.
    En het is onzin dat je je daardoor lelijk gaat vinden.Oké, ik weet dat het gemakkelijk is om te zeggen dat je het moet negeren dan om het ook echt te doen, maar probeer het toch.
    Want jij bént mooi!
    En van die verhalen...Er zullen altijd mensen zijn die beter in iets zijn dan jij.Niet altijd even leuk, maar zo is het nu eenmaal.
    Probeer het plezier dat je normaal gezien hebt aan het schrijven terug te vinden (:

    Ik weet niet.Richt je op zaken buiten school, doe veel met vriendinnen.Je moet jezelf gelukkig maken, hè.
    Dus ga dingen doen waaraan je mooie herinneringen overhoudt.
    Doe dingen waarop je trots kan zijn.
    Dat je kan denken dat je eens iets nuttig met je leven hebt gedaan.-daar wordt ik altijd gelukkig van-
    Veel sterkte & succes.<3


    effort never betrays you

    Ben je boos?
    Pluk een roos ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Sniper schreef:
    Kan ik verder typen zonder te schelden? Nee.


    Wat bedoel je?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankje jongens.

    Haha, ik ga nu slapen maar ik wil echt niet over komen als een depressieve emo ofzo hoor. Haha. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Van die mensen moet je je sowieso niet veel aantrekken. Die zijn waarschijnlijk zelf hartstikke onzeker en proberen door anderen te beledigen, de aandacht van zichzelf af te laten vallen. Ook moet je je concentreren op de punten die je wel mooi aan jezelf vindt. Je moet je niets aantrekken van wat anderen zeggen, die mensen zijn dan gewoon stom, haha. En over die verhalen, er zijn misschien mensen met meer abo's, maar ook met minder. Dus wanneer je kijkt naar verhalen met minder abo's dan jij hebt, kan je blij zijn met de abb's die jij hebt!
    Gewoon leuke dingen blijven doen. Ga naar de stad met vrienden, bak allerlei dingen, ga een iglo maken als het misschien gaat sneeuwen aan het einde van deze week. Kortom, leuke dingen blijven doen, haha. (:

    Oké over dat schrijven.
    Forget about it, dat is puur dom van mij. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Exercitus schreef:
    Nee sorry,ik heb zelf ook niet zo'n goede maand.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.