• Ok mensjes van Q.
    Dit weekend ga ik met 3 andere vriendinnen de film "Sint" zien.
    Ik wilde even weten of de film 16+ was, of niet.
    Zoja, wat gebeurt er als je nog geen 16 maar 15 bent.
    Kan je worden beboet als ze je betrappen? Ja of neen?
    Greetzz NinjaKnives

    Edit: Ik ben voor alle zekerheid eens op de site van de bioscoop gaan zien, en de film is geschikt vanaf 12 jaar :')

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 21:38 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja, ligt aan de bioscoop, en nee, de bioscoop wordt beboet.


    Life is hard and then we die

    Hmm je moet echt zestien zijn.. Maar in iedere bios is het net weer wat anders, je kan ook met iemand iets ouder is dan kan je wel mee, dan ben je onder begleiding ofzow.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ben 's ochtends geweest, toen werd er niet gecontroleerd, ik had niet eens een kaartje hoeven kopen.
    Maar het zou kunnen zijn dat ze je er gewoon niet in laten...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik was er zaterdag heen gegaan,
    maar ze vroegen niet om id (ik ben 16 ,maar zie er wat jonger uit) en ze controleerde ook niet. (bergen op Zoom)
    er zaten ook veel mensen van 14/15 dus wrs kun je gewoon binnen


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Meestal controleren ze bij kaartverkoop je ID. Maar als er iemand meegaat die 18 is mag je er ook in. Of je laat iemand anders de kaarten ophalen.


    Your make-up is terrible

    Bij sommige bioscopen mag je er niet in als je nog geen 16+ bent, dus ik weet niet hoe het met je bioscoop near zit.
    En nee, je krijgt geen boete, die krijgt de bioscoop.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb het voor mezelf opgezocht omdat ik er ook graag heen wil, haha. Op de site van JT (ik ga naar jt bioscoop, ik weet niet welke jij gaat?) staat dat ze de regels van kijkwijzer handhaven. Daarbij staat dat bij een 16+ film iedereen van 16+ naar binnen mag en kinderen van 14 of 15 jaar onder begeleiding van een volwassene.
    Ik ga met mijn vader en broer dus ik kom erin, haha. -happy-


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ga niet naar de bios, zou wel willen maar kan dus niet.
    Ik ga zorgen dat ik hem krijg, wss downloaden fzeu en dan met sinterklaasavond met friends kijken (:
    Zinin (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Decoration schreef:
    Hmm je moet echt zestien zijn.. Maar in iedere bios is het net weer wat anders, je kan ook met iemand iets ouder is dan kan je wel mee, dan ben je onder begleiding ofzow.

    Bij ons is het vanaf 12 jaar


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kikkeli schreef:
    Bij sommige bioscopen mag je er niet in als je nog geen 16+ bent, dus ik weet niet hoe het met je bioscoop near zit.
    En nee, je krijgt geen boete, die krijgt de bioscoop.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.