• Harry Potter and the deadly hallows duurt? want ik ga vanavond met mijn zus en dan willen we weten of we met de trein terug kunnen of dat onze vader ons moet komen ophalen. eigenlijk hoop ik dat laatste anders moet ik nog door het donker naar huis fietsen en dat is echt heel eng. maar weet iemand dus hoe lang die film duurt?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Zal wel een uurtje of 2 zijn :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ongeveer 2,5 uur dacht ik. Maar zoiets staat meestal ook wel op de site van de bios.

    Edit: op de site van Pathe staat 146 minuten, 2 uur en 26 min dus xd.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 16:59 ]


    I am an idiot, I move.

    2,5 uur
    ik zat van half 7 tot 9 uur in de zaal (:

    volgens mij 2 en een half uur. of zelf iets langer..:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    2,5 uur blijkbaar.
    Ik wil ook _O_ veel plezier :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    omg ik ga om half negen naar die film dus dan ben ik pas om elf uur uit de bios, dan nog een half uur naar huis, dingen doen en dat word dus twaalf uur slapen en om half zeven mijn nest weer uit


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    2,5 uur dus =)
    En weet iemand hoe lang hij in de cinema blijft?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dus bijna 2 en een half uur. Na anderhalf uur was het bij ons zo pauze ging het van WOOW is die nog niet gedaan? :'DD

    En een film blijft gemiddeld een maand of 2 soms 3 in de cinema ;'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    hoe was ie???


    today is where the book begins, the rest is still inwritten