• En het was perfect. Ik heb zo enorm veel genoten.
    Iedereen was zo gastvrij, er waren geen groepjes, niemand werd buitengesloten en iedereen werd overal bij betrokken. Geen één avond voor half 1 thuis geweest en elke ochtend weer lekker om 7 uur op. Prachtig steden en dorpen gezien en ik heb goede vrienden gemaakt.
    En het allerbelangrijkste: ik heb een geweldige jongen ontmoet. Hij is leuk, lief, romantisch, grappig, geweldig en nog veel meer.
    Hij heet Iacopo, is iets groter dan ik, heeft misvormde handen, kan goed zoenen en ik ben echt gek op hem. In mijn fotoboek staan wel foto's, hehe.
    Mijn uitwisselingspartner Armida was echt geweldig. We houden van dezelfde dingen en haar familie is echt heel erg lief.
    Toen we vrijdagavond afscheid moeten nemen heb ik iedereen minstens 10 keer geknuffeld en de heb de hele terugreis moeten huilen.
    Het voelt alsof ik iedereen daar al weken en weken ken, ik heb dingen verteld aan ze die zelfs mijn vriendinnen hier niet weten en dan in ene moet je gewoon weg. Dat was zo vreemd.
    Iacopo heeft toen het nummer I don't want to miss a thing van Aerosmith voor me gezongen en van Armida kreeg ik allemaal cadeautjes.
    Het was onbeschrijfelijk fantastisch. En dat wou ik dus maar even kwijt. Hihi. 8D
    Ik kan niet wachten tot ze in maart terugkomen en ik ben al uitgenodigd om daar in juni weer te komen. <3
    En het viel me op dat ik één van de weinigen ben die op uitwisseling gaat. Jammer, want ik zou graag meer verhalen horen van anderen, en of het daar net zo onvergetelijk was. Of anders vakanties. Heeft hier iemand een keer zo'n geweldige vakantie beleefd?
    (krul)

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

whaa heeft hij zelfs voor je gezongen?

Omfg iedereen wil zo jongen !!! <3

( nja ik wil toch een koreaanse jongen(krul))

I solemny swear i am up to no good

LeukLeukLeuk dat je het zo leuk hebt gehad! ;)
    Ik was naar zweden op uitwisseling.(yeah)

~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

Dat klinkt echt heerlijk, ik wil ook op uitwisseling :3
    Was dat toevallig met Intercultura? Iemand die ik ken is daar mee naar Italië gegaan.

[ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 20:02 ]

Home is now behind you. The world is ahead!

Sid schreef:
    Dat klinkt echt heerlijk, ik wil ook op uitwisseling :3
    Was dat toevallig met Intercultura? Iemand die ik ken is daar mee naar Italië gegaan.

Nee, het is gewoon standaard op onze school. In het vierde jaar kun je op uitwisseling als je dat wilt.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen