• Ja de titel zegt het zelf al...
    Ik kwam net op msn, zag ik dat zo goed als iedereen van mijn msnlijst geblockt is.
    Terwijl ik er 100% zeker van ben dat ik het niet heb gedaan...
    Ik heb mijn msn dan maar opnieuw opgestart, maar het hielp niet echt.
    Weet iemand de oorzaak?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misschien ben je gehackt?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb het niet, maar ik kan me nog een topic herinneren dat iemand anders dat ook had.
    Dus je bent er in ieder geval niet alleen mee.(krul)


    effort never betrays you

    Exercitus schreef:
    Misschien ben je gehackt?

    Dat zou me verbazen...Ik heb een van de moeilijkste wachtwoorden die je zou kunnen verzinnen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    NinjaKnives schreef:
    (...)
    Dat zou me verbazen...Ik heb een van de moeilijkste wachtwoorden die je zou kunnen verzinnen

    ohh dat heb ik wel vaker zoiets, dan doe ik altijd op persoon blokeren weer[ookal is hij al geblokeerd] en dan opheffen, werkt bij mij


    They fell in love, didn't they?

    Oh, dat heb ik ook een paar keer gehad. De laatste tijd doet mijn msn heel vreemd, hij stopt er soms ineens mee, dan kan ik geen berichten meer ontvangen enzo:S..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Msn is vreemd :Y)

    Als ik iemand toevoeg op msn, is diegene ook geblockt en mijn msn valt steeds weg :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is gewoon een fout in het systeem van MSN. Zo gebeurd er ook bij sommigen dat er geen berichten aankomen of dat je offline bij anderen staat, terwijl je gewoon op online bij jezelf staat. Ook dat als je nieuwe mensen toevoegt, deze direct worden geblokkeerd. Dat kun je (helaas) niet verhelpen, maar gewoon afwachten op de makers van het programma om dit te herstellen. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Dat doet msn wel vaker.
    Ook als je iemand toevoegt, dan wordt diegene automatisch geblockt Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.