Ik heb een probleem waar ik best wel meezit, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Maar dit eerst even vooraf: Twee jaar geleden stierf mijn paard, en daarna twee vrienden van mij (zelfmoord), daardoor ben ik een somber persoon geworden. Sommige noemen me emo, ik noem me gewoon depressief. Maargoed, ik heb dus een 'donkere' levenswijze, ik hou alleen maar van Thrillers kijken en luister ook naar bepaalde soorten muziek die ook o.a in de emo-catagorie worden ingedeeld. Maar zo ben ik niet geweest, voordat hun stierven, was ik vrolijk en zag alleen het goede in het leven en alle mensen om me heen.Nu is er een jongen, die ik echt super leuk vind. We hebben ook al gekust enzo, maar hij vertelde me steeds dat hij me wel leuk vond, maar zat met mijn stijl. Nu weet ik dat je eigelijk niet moet veranderen voor een jongen. Maar laatst zei hij tegen mij dat het zo niet ging werken. Maar ik wil nu na twee jaar niet meer zo depri zijn. Dus wat zeggen jullie, veranderen en gaan voor die jongen? Of hoe moet ik nu verder? Want ik weet het ff niet meer..
(btw, ben ook al naar psycholoog/alternatief geneestkundige geweest)
I'll lick the poison from right off your kiss