• Oké, ik had dus een heel idee in mijn hoofd voor een nieuw verhaal. Nu kom ik erachter dat half Quizlet Cam Gigandet (James in Twilight) niet kent. Dus; verhaal maken gewoon met Cam Gigandet, of met Taylor Lautner & rollen of geen rollen.
    -foto van Cam(klik :3)-

    ohja het idee :');
    Faith zit samen met haar vriend Darren in een gang. Sinds een tijd zijn er problemen met een andere gang. Samen met haar vriend en twee anderen gaan ze de gang opzoeken. Daar ontmoet ze Cam/Taylor. Een paar weken later gaan zij en haar vriendin Alison Cam/Taylor opzoeken. Hoewel Cam/Taylor weet dat ze van de andere gang zijn, behandelt hij haar alsof ze in zijn gang horen. Dat willen Faith en Alison dan ook. Op een avond besluiten ze dat ze niet meer bij hun eigen gang willen horen, en vragen Cam/Taylor en zijn vrienden of ze naar hun gang kunnen overstappen. Dit kan, maar er staat natuurlijk wel iets tegenover.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 19:39 ]

    Doen, met Cam, dat is origineler dan Taylor. Maar dan moet je er wel even bijzetten wie hij is, denk ik, want ik kende hem dus ook niet. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ohja foto van Cam(klik :3)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 19:34 ]

    To post, yesh. En met Webcam ;3


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    To post, yesh. En met Webcam ;3
    & nog bedankt voor de hulp :3

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 19:41 ]

    oeps. Dubbelgepost :V

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 19:42 ]

    Cherise schreef:
    (...)& nog bedankt voor de hulp :3

    Je hebt een dubbelpost ;D
    &No problem


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Cam want hij is meer badass dan Taylor wat het dus aannemelijker maakt dat hij in een gang zit.


    Frankly my dear, I don't give a damn.