• 1.mijn beste vriend word over twee maanden uitgezet
    2.mijn vriendin is zwanger van die vriend die word uitgezet
    3.mijn neefje word gepest..
    4.mijn nicht heeft met een verkeerde jongen
    5.een hele goede vriend van mij zit in de gevangenis....
    6.mensen stoken tussen mij en mijn vriendin...
    7.mijn tante zit aan mijn kop te zeiken dat ik het allemaal zelf schuld ben.

damn iemand afleiding....?

Uitgezet?

My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

Magikal schreef:
    Uitgezet?

ja het land uit gestuurd...

Probeer het misschien op te schrijven, zoals een verhaal, zodat je het aan iemand kwijt kan, terwijl je je niet hoeft te schamen, omdat het niet echt iemand is. Succes. (flower)

Big girls cry when their hearts are breaking

wat kut voor je :S

love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

probeer afleiding te zoeken in sport, schrijven, dichten, een nieuwe stijl, nieuwe dingen enzovoort! veel suc6

melig en vampier tegelijk XD

Jeetje wat klote voor je :S

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

echt klote voor je.

<3

Ga echt zo'n petitie starten. Want van zeuren alleen berijk je niks! Sorry dat ik zo hard ben, maar ik wil ook dat die jongen hier in nederland blijft en daarom moet je maar zo snel mogelijk een petitie starten op die site die ik gegeven heb. Sowieso zal iedereen hier op quizlet ook zijn naam erbij zetten.

it's so empty living behind these castle walls

Opschrijven, vertellen aan iemand misschien? (als je dat kan), 'afreageren' in sport,... Succes!<3

Flawless schreef:
    Opschrijven, vertellen aan iemand misschien? (als je dat kan), 'afreageren' in sport,... En mogen ze iemand uitzetten als die minderjarig is ( of is hij meerderjarig?) en een kindje verwacht? Succes!<3

Flawless schreef:
    Opschrijven, vertellen aan iemand misschien? (als je dat kan), 'afreageren' in sport,... Succes!<3

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan