• Ik heb een beste vriendin in eindhoven(een uur rijden bij mij vandaan) Laten we haar F noemen.
    F vroeg begin dit jaar aan mij: Gaan wij samen naar eclipse?
    Ik zei: NEe want ik ga al met dania (patronize) erheen maar we kunnen we met zijn 3en gaan.
    F zei: ja is goed.
    Maar toen kwam eclipse uit en ik en Dania wilde hem zo snel mogelijk zien. Dus ik stuurde haar een krabbel: Heei stuur ff een stel datums door wanner jij naar de bioscoop kan. Want ik en Dania willen zo snel mogelijk Eclipse zien.
    Krijg ik een krabbel terug: ow sorry maar ik ga al met een hele grote groep naar eclipse. Gaan wij anders samen naar De nieuwe harry potter in novemeber?
    Dus ik zei: ja is goed.
    Kom ik op msn zegt f plotseling tegen mij: Ik ben net terug van harry potter.

    En nu voel ik me best wel genaaid want wij zouden daar samen heen gaan en daarom heb ik tegen iedereen die aan mij vroeg of ik mee wilde nee gezegt en nu heb ik dus niemand om mee naar de bios te gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, zo fucked up! Lekker zo'n vriendin. XS
    Kan je niet aan die mensen vragen of je alsnog meekan?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja dat is echt stom eh, ik heb dat ook echt vaak gehad. -zucht.
    gewoon achtergelaten worden


    They fell in love, didn't they?

    Damn, wat een naaikind. :x
    Indd, vragen of je nog met die andere meekan.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    nou, fijn is dat '-,-
    arme jij, ik heb echt medelij met je!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Het is maar een film?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou gezellig dan.


    make cake, not war

    Misschien was ze het gewoon vergeten? Vraag iig aan iemand anders of je nog meekan, ik denk niet dat iedereen al geweest is. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sjeez, lullig! Ik wil wel met je mee! x'd Nee grapje, ik ga met family, dat is traditie bij HP films x'd

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 16:09 ]


    You are beautiful, you are love.

    Tussen Eclipse en nu zit ook wel een grote tijd, heb je het er tussendoor nog wel eens over gehad dan? Want is ze het niet gewoon vergeten?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat is echt heel lullig van haar :O

    Gewoon lekker met andere vrienden afspreken ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    dat vind ik niet lief van haar,zomaar beloftes verbreken (N)

    Dwing haar om toch nog met jou te gaan :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'