• Serieus, dat is de ziekste horrorfilm die ik ooit heb gezien. Gisteravond gekeken, en ik had dikke nachtmerries whaha :3
    Iemand heeft hem ook gezien?
    Nouja voor degenen die hem niet kennen: het gaat over een gezin dat een meisje adopteert, maar dat meisje blijkt dus eigenlijk een soort psychopaat met een groeistoornis te zijn, ze is eigenlijk 33. En ze vermoordt iedereen, en is gek in dr kop. En nu ben ik bang.
    :X


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nope.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, oh dat is die film waarbij ze die bloemen van een of ander overleden persoon stukmaakt ofzo toch? :'D En die boomhut die ze in de fik steekt?

    Ik vond die echt grappig haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ah die zag ik al, ik vind 'm wel nog grappig.
    Een vriendin van me zei dat ze dat een south park plot vond en eigenlijk nu ik erover nadenk, is dat wel zo. ;D

    Romances schreef:
    Haha, oh dat is die film waarbij ze die bloemen van een of ander overleden persoon stukmaakt ofzo toch? :'D En die boomhut die ze in de fik steekt?

    Ik vond die echt grappig haha.


    Ja, die ja.
    grappig?
    Ik was doodsbang whahah xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Luce schreef:
    (...)

    Ja, die ja.
    grappig?
    Ik was doodsbang whahah xD

    Ik heb al zoveel horrorfilms gezien, en daar vind ik deze niet eng van :Y) Maar dat is mijn mening :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geen horrorfilms voor mij, kreeg al nachtmerries van die dementors van Harry Potter. xd


    wth.

    ... En nu wil ik die film kijken :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nog nooit gezien. Klinkt wel leuk. =P
    Ik was gister naar Sint geweest van Dick Maas. Die was ook leuk!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Daar heb ik wat over gelezen.
    En ja het blijkt een 33 jarige vrouw te zijn die 9lijkt want ze heeft dr borsten plat getaped xD

    Ik heb al zo vaak tegen mijn vader gezegd dat hij Orphan moet downloaden, maar hij vergeet het steeds. :/ Ik wil hem namelijk al echt lang zien. : D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    die heb ik 2x gezien, ik had echt niet verwacht dat ze 33 zou zijn.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik heb hem niet gezien, ben ik ook niet van plan.
    Ik krijg al nachtmerries van alleen de trailer van een film te zien, dus ik wil niet weten wat dat wordt als ik helemaal kijk.(krul)


    effort never betrays you

    Mijn vriendin heeft 'm ooit gezien en die vond 'm ook best gestoord/eng, maar had geen nachtmerries.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb die ook gezien. Damn, dat meisje/vrouw/psychopaat was gewoon eng (krul)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Die heb ik al vaak gekeken, vond um ram goed. Het opeens een plot twist rond het einde waar ik dacht van: "OMG!" Awsome film :3