• Zo'n virendin van mij K, heeft het altijd over haar vriendin M, dat zij zo lief en aardig enzo is. Ze heeft me ook foto's van hiun laten zien enz. Nu zag ik M gister in The Sting. Ik vroeg ben jij niet M zj zei ja, en we praatte een beetje, ik vond haar idd ook erg aardig!
    Nu was K net online dus ik typ: 'Ik zag M gister in The Sting, ze is idd echt heel aardig!' Word zijn boos op mij?! 'Je wilt haar gewoon afpakken bitch!' EN toen begon ze over dat ik niet te vertrouwen was?!

    Nou, stel:
    Ik zie jou vriendin in de Sting ik vind haar ook aardig, we zien elkaar voor t eerst en praten wat. Tegen jou zeg ik ook iets positiefs over je vriendin. Is dat GVD een rede om boos op mij te worden?

    Holy creap!

    ik weet wat je bedoelt. -zucht.
    ik heb dit maar al te vaak meegemaakt.


    They fell in love, didn't they?

    Nee dat is geen reden (N)
    Praat eens met je vriendin? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja, dat is echt een reden om boos te worden, je hebt van mijn vrienden af te blijven!
    No kidding, ik denk dat je vriendin K gewoon heel jaloers en bang is om M, en misschien dan ook jou kwijt te raken. Nee, dat is absoluut geen reden om boos op jou te worden, verre van dat zelfs. Laat haar maar een beetje afkoelen, en breng het later nog eens op. OH, en zelf ook rustig blijven, want kom op, je hebt toch wel betere dingen om je energie in te steken?


    You move me ......... Kurt

    TheDawson schreef:
    Ja, dat is echt een reden om boos te worden, je hebt van mijn vrienden af te blijven!
    No kidding, ik denk dat je vriendin K gewoon heel jaloers en bang is om M, en misschien dan ook jou kwijt te raken. Nee, dat is absoluut geen reden om boos op jou te worden, verre van dat zelfs. Laat haar maar een beetje afkoelen, en breng het later nog eens op. OH, en zelf ook rustig blijven, want kom op, je hebt toch wel betere dingen om je energie in te steken?

    Nou, bang om ons te verliezen? K is opzich wel liewf enzo hoor, maar zij is dat alles voor zichzelf opeist. Niet voor het een of het ander, maar ze deed vorig jaar op de basisschool en heel hard haar best om het grootste vriendinne groepje bij elkaar te schrapen. Als je daar doorheen weet te kijken is ze btw wel erg aardig, maardat is toch iets wat ze echt wil, populair zijn... T_T

    Echt geen reden, ik vind hem maar stom.
    Eerlijk gezegd vind ik het ook stom van je vriendin dat die allemaal foto's laat zien.
    Weet je hoe jaloers iemand daarvan kan worden.

    Kus.
    (K)


    <3

    snuggle schreef:
    ik weet wat je bedoelt. -zucht.
    ik heb dit maar al te vaak meegemaakt.


    Hope goes lost but never dies.

    reyon schreef:
    Nee dat is geen reden (N)
    Praat eens met je vriendin? (krul)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    zo iets heb ik nóg steeds, en ik heb de foute keuze genomen :')


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    dat is idd geen reden om boos te worden
    ik zou niet boos worden hoor

    Dat is wel raar ja, maar praat er eens over met je vriendin. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lol volgens mij heeft je vriendin een kalmeringstabletje en een cursus woedebeheersing nodig :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ik zou echt niet boos worden als je mijn vriendin daar tegen zou komen. Ik zou juist blij zijn en ook vrienden willen worden met jou.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Laag heel erg laag.


    "Ignite, my love. Ignite."