• Hoe triest mijn school kan worden.
    En dan met name de mensen die mij haten.
    Want er gaat nu al sinds vorig jaar rond dat ik lesbisch ben. [/Ik heb een vriend maar goed]
    En ik gebruik GHB, dus ik ben een junk. [/Ja man echt wel, vooral als je gedrogeerd word.]
    En nu heb ik naaktfoto's die door de school gaan.
    Niet dat ik die heb, maar goed.
    Ik word echt gek van dat schijnheilige teringzooitje.
    Het slaat nergens op en ze doen wel zo, maar ze weten niet hoeveel ze iemand hiermee kunnen kwetsen.
    Gemini is echt de meest klote periode uit mijn hele leven.
    Achterbakse, apatische triestelingen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Het enige wat ik kan bedenken is dat ik een meisje heb uitgescholden voor racistisch kutwijf. Maar dat was ook écht zo en de hele school riep het.
    En dat een ander meisje, van de basisschool nog mij niet mag.
    Toen zijn de roddels begonnen.
    En dat ik van me af bijt zorgt er ook weer voor dat mensen het niet pikken.
    Ja sorry, ik ben een Rotterdammer, ik ben niet op me bekkie gevallen. Ik bijt van me af. En dat ik zo slim ben om boven het VMBO-niveau de meest scherpe opmerkingen terugwerp kunnen ze niet hendelen.

    Ze negeren? Nee, dat werkt echt geen ene *********. Dat heeft bij mij alleen 3 jaar geduurt voordat ik het door had maarja.
    Ik zou vroeger vanalles hebben gestolen, drugsverslaafde gothic zijn en bij een pleeggezin wonen.
    Één keer was ik het verdomme zat en ben ik opgestaan en de klas uit gelopen, de leraar schreeuwend achter gelaten, en hun zich rot laten lachen. Maar ik kwam die dag niet terug en toen waren ze geschrokken. Ze beweerde dat het alleen maar plagen was, en het was maar een grapje, zeiden ze toen ik terug kwam. Nou daar trapte ik niet in. Heb n klap uit gedeelt.

    Nu laten de meeste mij met rust, en de andere doen alsof ze al jaren mijn vrienden zijn. Ik laat het zo. Nu zit ik op een andere school en alles gaat gewoon goed met mij.
    maar wat je ook doet: Wees niet bang om een klap uit te delen! Of gewoon de school uit te lopen! Desnoods ga je naar een andere school!
    Ze beseffen niet dat ze jou hier pijn mee doen. Sommige mensen hebben nu eenmaal een klap nodig om te beseffen dat het pijnlijk is voor jou!

    Crime schreef:
    Omg, ZIELIGHEEEID. (cat)


    Comedy is simply a funny way of being serious.