• Stiekem heb ik er niet veel vertrouwen in dat het gaat komen, maar nooit geschoten is altijd mis natuurlijk!

    Zou het een idee zijn om bij je instellingen te kunnen aanvinken of je reclame wilt ontvangen in je gastenboek of niet, dus dan is het makkelijk voor de reclame-makers te zien of hij kans heeft op waarschuwingen of niet. Sowieso is het al verboden maar sommigen willen het wel ontvangen. Sommigen vinden het namelijk lelijk als ze op hun profiel moeten zetten dat ze geen reclame willen. En bijvoorbeeld als je dat dan aanvinkt dat je geen reclame wilt dat er bijvoorbeeld in het rood boven dat typveld bij je gastenboek staat voor andere mensen nog eens: Pas op, reclame meld ik. Bijvoorbeeld (verhaalvorm, lol) ;

    jan pov; JEUJ, ik heb een nieuwe story laat ik eens lekker reclame gaan maken bij mensen in hun gastenboek dat lezen ze tenminste wel. *ziet dat aangevinkt is dat diegene geen reclame wilt* AH! die doe ik niet, ik wil geen waarschuwing :c
    Dan ga ik maar naar Gunter want ik wéét van hem dat hij wel reclame wilt ontvangen en dus me niet gaat melden ;D

    DUS: wie voor?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 22:04 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben... Voor!!

    Helemaal voor! _O_

    Hmm. Het idee lijkt me wel leuk,maar ik vraag me af hoeveel mensen er rekening mee zullen houden..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Neu, dat kun je ook gewoon op je profiel zetten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Op zich wel een goed idee, maar het is nu ook weer niet zo belangrijk.Vind ik.


    effort never betrays you

    Kikkeli schreef:
    Neu, dat kun je ook gewoon op je profiel zetten.

    ja maar veel mensen negeren dat.


    Life is a beautiful struggle

    nee, zoals kikkeli al zei: Je kunt het ook gewoon op je profiel zetten ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasXMusic schreef:
    nee, zoals kikkeli al zei: Je kunt het ook gewoon op je profiel zetten ;)

    Dat zou mijn profiel heel erg verpesten...
    Voor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben niet echt tegen, maar ook niet echt voor (:


    Never run out of reasons to smile...

    Tegen. Ik vind het onnodig, Als je het niet wilt en niet in je pro wilt plaatsen, dan plaats je het gewoon in je gb.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 22:01 ]

    Dan denk ik dat niemand reclame toestaat. :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben voor, want ookal zet ik het op me profiel neer, negeren ze het en doen het toch, dat irriteert me.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ecstasy schreef:
    Helemaal voor! _O_


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    DutchVlogs schreef:
    Tegen. Ik vind het onnodig, Als je het niet wilt en niet in je pro wilt plaatsen, dan plaats je het gewoon in je gb.

    Dan moet je het na elke vijf nieuwe posts weer zetten óf je moet al je posts van andere mensen verwijderen tegen je zin in omdat je alleen maar wilt laten weten dat je geen reclame wilt, dan lijkt me zo'n waarschuwing in het rood boven het typeveld toch beter.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben tegen, want het is sowieso niet toegestaan om reclame te maken in gastenboeken. Ongeacht of iemand dat nou wel/niet wil.


    "I shut my eyes in order to see.'