• Serieus ik heb het gehad!

    Iedereen die zeikt over TH in amerika, Die verdienen TH ook, En TH komt heus wel weeer trug in de EU. Het is de droom van iedere artiest!
    En ik heb met iemand gesproken, die in een winkel werkt, waar je allemaal band's spullen kunt kopen Oa. ook TH, en die belt dagelijks met Universal, of met mensen, die alles afweten, van de tours, van artiesten.
    En die vertelde mij dit:
    Tokio Hotel komt de 28e trug uit de VS. Dus hun verjaardag gewoon in DL.
    Dan stopppen ze voor een jaar,
    dus dan is het onmogelijk dat ze in maart komen. Ze komen we volgend jaar maar dan tegen juli/augustus/september. Na dat jaar duiken ze de studio in voor en nieuw album, en gaan ze weer verder met touren.
    IS DIT NOU DUIDELIJK GENOEG.
    En ik ga het niet nog een keer uitleggen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    jeeeeuuuj iemand die mij snapt:D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    buh, en toch stinken die Amerikanen!
    en ik blijf erbij dat er in Amerika nog meer wannabe's zitten dan hier o_O
    de ene dag jonasbrothers-tshirt, de andere dag tokio hotel, de volgende dag weer een andere band omdat die twee vorige toch al 'uit de mode zijn'..

    iedreen recht op een mening, ik ook dus.

    ja sorry hoor, dat is zoooo'n bull shit!
    hoe weet jij nou hoe de mensen in Amerika in elkaar zitten? Wtf maat:S waar slaat dat op.
    Ken je der ofzo? Er zullen er heus wel een paar tussen zitten, maar ik ken ook Amerikanen die gewoon normaal zijn.
    En misschien betekent iedere dag een ander t-shirt van een band gewoon dat ze lekker veel muziek luisteren en kunnen WAARDEREN
    En dat waarderen gaat in NL nogal eens fout. Niet alleen het waarderen van iemand anders muzieksmaak (Tokio Hotel-haters) maar ook van iemands kleding en uiterlijk wordt ook vaak wat gezegd.
    Gewoon mensen open je ogen en zie dat andere mensen ook recht hebben op iets wat jij ook fijn vind.
    Er zullen heus wel echte fans in Amerika zitten en ook mensen die maar een tijdje fan zullen zijn. Dat heeft gewoon met smaak te maken. En zulke mensen zitten er ook in Nederland. Dus niet zo zeuren dat wij allemaal zulke trouwe fans zijn. Want als je zegt dat je minder van ze houdt of überhaupt geen fan meer bent, ben je nooit een echte fan geweest. En al helemaal geen trouwe fan.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    en dan wil ik er nog even aan toevoegen dat Amerikanen heel lekker ruiken (puh)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ma europese fans zitte alleen ni te amerikaanse uit te schelde fzo ma ook gwn van een ander land bv frankrijk en duitsland zoals dat na t schijnt er werd geroepen dat th weg moest uit da nazi land nzo en dat ze teveel in duitsland zate ginge ze meer naar frankrijk en was duitsland aant zage O.o

    (...)
    ja sorry hoor, dat is zoooo'n bull shit!
    hoe weet jij nou hoe de mensen in Amerika in elkaar zitten? Wtf maat:S waar slaat dat op.
    Ken je der ofzo? Er zullen er heus wel een paar tussen zitten, maar ik ken ook Amerikanen die gewoon normaal zijn.
    En misschien betekent iedere dag een ander t-shirt van een band gewoon dat ze lekker veel muziek luisteren en kunnen WAARDEREN
    En dat waarderen gaat in NL nogal eens fout. Niet alleen het waarderen van iemand anders muzieksmaak (Tokio Hotel-haters) maar ook van iemands kleding en uiterlijk wordt ook vaak wat gezegd.
    Gewoon mensen open je ogen en zie dat andere mensen ook recht hebben op iets wat jij ook fijn vind.
    Er zullen heus wel echte fans in Amerika zitten en ook mensen die maar een tijdje fan zullen zijn. Dat heeft gewoon met smaak te maken. En zulke mensen zitten er ook in Nederland. Dus niet zo zeuren dat wij allemaal zulke trouwe fans zijn. Want als je zegt dat je minder van ze houdt of überhaupt geen fan meer bent, ben je nooit een echte fan geweest. En al helemaal geen trouwe fan.


    1) ja, ik ken genoeg Amerikanen, mn halve familie is Amerikaans, en via hun ken ik er nog meer -_- en ik ken er genoeg die een maand geleden nog zaten te smeken om het adres van Bill en Tom, en nu me nu mn kap volschelden hoe dwaas TH wel niet is, omdat ze 'so yesterday' zijn!

    2) 'Want als je zegt dat je minder van ze houdt of überhaupt geen fan meer bent, ben je nooit een echte fan geweest. En al helemaal geen trouwe fan.' wanneer heb ik dat ooit gezegd? o_O zie je ze vliegen fzo?? ik ben wel nog fan, en nog altijd eve fel als pakweg een jaar geleden fzo, en dat gaat ook zo blijven. binnen 2 weken gaat een vriendin van me een tattoo laten zetten, die ik voor haar mag uitkiezen, als teken van onze vriendschap als TH-maatjes, en zodra ik oud genoeg ben, mag zij er 1 voor mij kiezen. Dus zwijg maar over het feit of ik fan ben of niet. en vind geen dingen uit, want daarmee kom je nergens.

    (...)
    ja sorry hoor, dat is zoooo'n bull shit!
    hoe weet jij nou hoe de mensen in Amerika in elkaar zitten? Wtf maat:S waar slaat dat op.
    Ken je der ofzo? Er zullen er heus wel een paar tussen zitten, maar ik ken ook Amerikanen die gewoon normaal zijn.
    En misschien betekent iedere dag een ander t-shirt van een band gewoon dat ze lekker veel muziek luisteren en kunnen WAARDEREN
    En dat waarderen gaat in NL nogal eens fout. Niet alleen het waarderen van iemand anders muzieksmaak (Tokio Hotel-haters) maar ook van iemands kleding en uiterlijk wordt ook vaak wat gezegd.
    Gewoon mensen open je ogen en zie dat andere mensen ook recht hebben op iets wat jij ook fijn vind.
    Er zullen heus wel echte fans in Amerika zitten en ook mensen die maar een tijdje fan zullen zijn. Dat heeft gewoon met smaak te maken. En zulke mensen zitten er ook in Nederland. Dus niet zo zeuren dat wij allemaal zulke trouwe fans zijn. Want als je zegt dat je minder van ze houdt of überhaupt geen fan meer bent, ben je nooit een echte fan geweest. En al helemaal geen trouwe fan.


    en nog zoiets: goed, als jij wilt dat ik niet zeg dat er fake fans zitten in Nederland, je ziet je blijkbaar als 1 van die fakers, wnt je verdedigt ze!

    en iedreen heeft recht op een mening, dus jij moet me niet zo zitte uitkakken.

    LAAT TOKIO HOTEL LEKKER IN DE VS TOUREN!!
    het is een droom van elke artiest!!
    ik zelf ben ook een facking grote fan maar ik laat hun daar ook gewoon lekker touren!!
    En ze komen heus wel weer terug naar D.land of N.land!!En dan kunnen wij weer lekker genieten!! tot die tijd moeten we het maar gewoon op hun cd's,dvd's en posters houden!! Gewoon luisteren naar hun muziek vind ik al GE-WEL-DIG
    Duss.. khoop dat jullie nu ook een beetje respect hebben!?


    xx

    (...)

    en nog zoiets: goed, als jij wilt dat ik niet zeg dat er fake fans zitten in Nederland, je ziet je blijkbaar als 1 van die fakers, wnt je verdedigt ze!

    en iedreen heeft recht op een mening, dus jij moet me niet zo zitte uitkakken.

    serieus waar zit jou hoofd??? ik ben niet een van die fakers en dat zal ik ook nooit zijn.
    ik vind alleen niet dat je Amerika af moet zeiken op basis van een bepaalde groep mensen die je eruit kent.
    en dit vind ik echt een zware belediging-_-"
    ik ben toch zeker wel degene die het beste weet of ik fan ben of niet, daar hoef jíj niet over te oordelen
    ik heb jou ook nooit een faker genoemd, dus ik vind dat je daar wel ff je bek over mag houden.
    Ik heb het over fans en fakers in het algemeen je moet alles niet zo persoonlijk opnemen-_-".
    ik vind gewoon niet dat jij het récht hebt mij een faker te noemen


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Th probeerde door te breken in de v.s fzoo..hun gaan er niet leven ofzo en ze komen heus wel terug want kijk

    -wie heeft ze in de nummercharts nummer 1 gemaakt?
    duitsland&nederland

    -wie heeft fangroepengroter gemaakt?
    duitsland&nederland

    -wie heeft hun geholpen zoveel bekers & awards te winnen en door te breken?
    Idd het meeste deel duitsland & nederland

    dus ze moeten niet zeuren. ze komen heus wel terug voor een VETTE concert ;)

    (...)

    en nog zoiets: goed, als jij wilt dat ik niet zeg dat er fake fans zitten in Nederland, je ziet je blijkbaar als 1 van die fakers, wnt je verdedigt ze!

    en iedreen heeft recht op een mening, dus jij moet me niet zo zitte uitkakken.

    wie zit er hier nou iemand anders uit te kakken-_-" of hoe je het ook wil noemen


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    serieus waar zit jou hoofd??? ik ben niet een van die fakers en dat zal ik ook nooit zijn.
    ik vind alleen niet dat je Amerika af moet zeiken op basis van een bepaalde groep mensen die je eruit kent.
    en dit vind ik echt een zware belediging-_-"
    ik ben toch zeker wel degene die het beste weet of ik fan ben of niet, daar hoef jíj niet over te oordelen
    ik heb jou ook nooit een faker genoemd, dus ik vind dat je daar wel ff je bek over mag houden.
    Ik heb het over fans en fakers in het algemeen je moet alles niet zo persoonlijk opnemen-_-".
    ik vind gewoon niet dat jij het récht hebt mij een faker te noemen


    "ik ben toch zeker wel degene die het beste weet of ik fan ben of niet, daar hoef jíj niet over te oordelen" maar jij noemt mij wel een fake fan?? shit, grow up fzo?
    "ik vind gewoon niet dat jij het récht hebt mij een faker te noemen" maar jij hebt wel het recht mij een fake fan te noeme? ga tog tegen een lantaarnpaal gaan zeike jo.

    en ik zeik amerika zoveel af als ik wil, net zoals jij ze zoveel kan prijzen als je wil.
    en ik neem het niet persoonlk op (would I care about zo'n kind op quizlet die me ffe de les gaat spellen??) maar ik gaf gewoon mijn mening, en jij moest er een heel spel van maken. Ik verander tog niet van mening, dus zeik zoveel je wil.

    een belediging voor jou? maar je voelt jezelf wel goed genoeg om anderen fake te noemen? beetje laag gezakt fzu..?

    ik vind dat je helemaal gelijk hebt!!
    al dat gezijk steeds dat ze ons laten stikken enzo..
    je bent fan en gunt het ze of niet..


    Love is the world. And that's make my smile.

    Wij krijgen lekker eerder de CD dan de USA, weer een pluspunt voor de EUxD

    als je zeikt dat we er niet over moeten zeiken waarom maak je er dan een nieuwe topic over??
    dat vind ik zeiken...


    As If You'll Ever Love Me

    als je zeikt dat we er niet over moeten zeiken waarom maak je er dan een nieuwe topic over??
    dat vind ik zeiken...

    ze heeft een punt.
    maar je hebt wel gelijk..
    (ff voor de duidelijkheid: dat berichtje hierboven heeft een punt.)


    Je moet worden wie je bent.