• Serieus ik heb het gehad!

    Iedereen die zeikt over TH in amerika, Die verdienen TH ook, En TH komt heus wel weeer trug in de EU. Het is de droom van iedere artiest!
    En ik heb met iemand gesproken, die in een winkel werkt, waar je allemaal band's spullen kunt kopen Oa. ook TH, en die belt dagelijks met Universal, of met mensen, die alles afweten, van de tours, van artiesten.
    En die vertelde mij dit:
    Tokio Hotel komt de 28e trug uit de VS. Dus hun verjaardag gewoon in DL.
    Dan stopppen ze voor een jaar,
    dus dan is het onmogelijk dat ze in maart komen. Ze komen we volgend jaar maar dan tegen juli/augustus/september. Na dat jaar duiken ze de studio in voor en nieuw album, en gaan ze weer verder met touren.
    IS DIT NOU DUIDELIJK GENOEG.
    En ik ga het niet nog een keer uitleggen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Jah ik heb het ook wel gehad nu hoor met dat gezeik.. We kunnen toch gewoon fans blijven en wat minder zeuren, ookal zit TH in Amerika?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jaa indd , Jij snapt me ^^


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    AMEN!

    Ik las vandeweek een reactie op een aYoutube filmpje, ze was uit Amerika, en ze was al 2 jaar fan, al 2 jaar lang wachtte zze op het zien van haar Idolen..En ze kon het niet hebben dat veel Europese fans het de andere fans sosm niet gunnen..

    Tokio Hotel komt gewoon weere terug, ze zijn ons heus niet vergeten,,
    En met Jaloers zijn komen we zelf toch ook geen steek verder, we kunnen beter laten zien, dat we ze gewoon wel blijven steunen, en dat we BLIJ voor ze zijn dat ze hun droom hebben kunnen verwezelijken..


    toch..


    i need you like a heart needs a beat.

    JOpjop . Op werchter boutique zij Bill; dit is het laatste concert van ons in europa. duss... tot volgende vakantie *snif xD*

    Ja nou zo is het gewoon, iedereen maakt er zoon drama van -,,-


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    AHAHHAHA
    ja x'D
    oke,mijn vriendion is geobsedeert door bill,zegt ze: KUT AMERIKANAN! zeg ik zo: zo! en wat eou je er tegen doen x'D? en DAN is het stil aan haar kant -.-


    don't Worry...Be gay.

    Ja nou zo is het gewoon, iedereen maakt er zoon drama van -,,-

    ja ook over dat Bill een nieuw kapsel en alles had -.- een DRAAAMA ,jezus ey x'D


    don't Worry...Be gay.

    Haha indd x]
    Maar stel je voor, jij bent een Amerikaan, dan zou je toch ook TH daar willen hebben ?


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)
    ja ook over dat Bill een nieuw kapsel en alles had -.- een DRAAAMA ,jezus ey x'D


    indd. -,,-


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ja,Zeker wel :O
    ik bedoel -.- Denk maar :O ELKE artiest wil overal door breken,dus ook in Amerika. en andersom ook x'D


    don't Worry...Be gay.

    Mee eens, mensen moeten kappen met zeiken. Ze weten gewoon niet hoe het is om beroemd te zijn in Amerika. Het is heel moeilijk om door te breken daar

    Kijk.


    Ik vertel mijn verhaal.
    Je mag erop reageren.
    maar niet boosworden er om.


    Ik GUN het TH vreselijkfuckinghard dat ze beroemd worden in Amerika. Alleen. Ik ben ergens bang dat ze EU gaan vergeten. Ookal weet ik dat ze dat niet gaan doen. Daarom gun ik het ze ook. En dan zijn er ook nog mensen die zo denken als mij. Maar die denken dan ook van; IK hoop dat het ze niet lukt. Maar zo denk ik niet! Ik hoop voor TH dat het ze lukt. Dat ze daar ook beroemd worden. En ik weet zeker dat ze terug komen. Maar je kan toch wel bang zijn voor iets? Ja. Dat heb ik dus dat ze EU gaan vergeten. Maar! IK WEET DAT ZE DAT NIET GAAN DOEN.

    Ik hoop dat iemand mijn uitleg snapt.


    you are no greatest love but disappointment in my life

    ze haddne oo keen hele hyve er over he WE NEAD THE OLD BILL ik dacht echt, JEZUS DOE NORMAAL O_< als jij 18 bent ,ben jij dan ook nogsteeds dat ene meisje die jij was toen je 12 was?O_o
    Hoedom? x'D


    don't Worry...Be gay.

    ze haddne oo keen hele hyve er over he WE NEAD THE OLD BILL ik dacht echt, JEZUS DOE NORMAAL O_< als jij 18 bent ,ben jij dan ook nogsteeds dat ene meisje die jij was toen je 12 was?O_o
    Hoedom? x'D
    Idd, dat is dus echt hardstikke dom. Alsof hun bepalen hoe Bill eruit ziet. En zelf veranderen hun hun kapsel heel vaak -.-

    Ja ik snap het , en dan zal ik ook nog iets uitleggen, die man had ook nog gezegt:

    TH is te vroeg begonnen, met het proberen, van doorbreken in de VS. Ze zijn er nog te jong voor, en het is de dus ook NIET gelukt.
    Daarom komen ze ook eerder trug.


    She is waiting for you, so don't break her heart.